Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
smedsboemma skrev:Vilka fina bilder! Hur gjorde du för att ändra färg i datorn?Det är inte så svårt att testa färger om man bara kan lite bildbehandling. Men lite måste man trixa såklart.
millla skrev:Nu kommer jag här och avviker helt från ämnet, men jag skymtade en Cornish Rex på bilden i bakgrunden. Har du såna eller?Det är en av våra Cornishar
Bollen skrev:Vad har du för bildbehandlingsprogram? Jag har laddat ner Gimp gratis men fattar inte mycket.smedsboemma skrev:Vilka fina bilder! Hur gjorde du för att ändra färg i datorn?Det är inte så svårt att testa färger om man bara kan lite bildbehandling. Men lite måste man trixa såklart.
Bollen skrev:Jaha, vad kul! Har två själv, en hane och en hona, båda kastrater. Dom är verkligen speciella, snällt uttrycktmillla skrev:Nu kommer jag här och avviker helt från ämnet, men jag skymtade en Cornish Rex på bilden i bakgrunden. Har du såna eller?Det är en av våra CornisharHelt rätt!
Vi föder upp men har tagit en låååång paus just nu (har inga fertila katter ens, bara gamla goskastrater). Planen är att ta upp uppfödningen igen när perioden med småbarn är över. Just nu känns det lite mycket med både bebis och kattungar och inte minst kattungeköpare
smedsboemma skrev:Jobbar mycket i Photoshop på jobbet så det är det program jag kan bäst. Vet inte hur andra fungerar riktigt.Bollen skrev:Vad har du för bildbehandlingsprogram? Jag har laddat ner Gimp gratis men fattar inte mycket.smedsboemma skrev:Vilka fina bilder! Hur gjorde du för att ändra färg i datorn?Det är inte så svårt att testa färger om man bara kan lite bildbehandling. Men lite måste man trixa såklart.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?