Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken färg ska Zara få?

Blå
1
2%
Turkos
5
9%
Ljusbrun
13
23%
Mörkbrun
9
16%
Rosa
13
23%
Vinröd
15
27%
Användarens profilbild
Av 4ungar
en av varje hade varit det bästa :wink:
Användarens profilbild
Av Bollen
smedsboemma skrev:Vilka fina bilder! Hur gjorde du för att ändra färg i datorn?
Det är inte så svårt att testa färger om man bara kan lite bildbehandling. Men lite måste man trixa såklart.
Användarens profilbild
Av Bollen
millla skrev:Nu kommer jag här och avviker helt från ämnet, men jag skymtade en Cornish Rex på bilden i bakgrunden. Har du såna eller?
Det är en av våra Cornishar :D Helt rätt!
Vi föder upp men har tagit en låååång paus just nu (har inga fertila katter ens, bara gamla goskastrater). Planen är att ta upp uppfödningen igen när perioden med småbarn är över. Just nu känns det lite mycket med både bebis och kattungar och inte minst kattungeköpare :D
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Bollen skrev:
Det är inte så svårt att testa färger om man bara kan lite bildbehandling. Men lite måste man trixa såklart.
Vad har du för bildbehandlingsprogram? Jag har laddat ner Gimp gratis men fattar inte mycket. :(
Användarens profilbild
Av millla
Bollen skrev:
millla skrev:Nu kommer jag här och avviker helt från ämnet, men jag skymtade en Cornish Rex på bilden i bakgrunden. Har du såna eller?
Det är en av våra Cornishar :D Helt rätt!
Vi föder upp men har tagit en låååång paus just nu (har inga fertila katter ens, bara gamla goskastrater). Planen är att ta upp uppfödningen igen när perioden med småbarn är över. Just nu känns det lite mycket med både bebis och kattungar och inte minst kattungeköpare :D
Jaha, vad kul! Har två själv, en hane och en hona, båda kastrater. Dom är verkligen speciella, snällt uttryckt :roll:
Användarens profilbild
Av Bollen
smedsboemma skrev:
Bollen skrev:
Vad har du för bildbehandlingsprogram? Jag har laddat ner Gimp gratis men fattar inte mycket. :(
Jobbar mycket i Photoshop på jobbet så det är det program jag kan bäst. Vet inte hur andra fungerar riktigt.
Användarens profilbild
Av Bollen
Jämt lopp mellan ljusbrun och vinröd!

Vi åkte och handlade idag men glömde listan hemma. Kom ihåg precis allt utom textilfärg. Vilken färg jag tänkt köpa håller jag hemligt lite till!!
Användarens profilbild
Av binaem
råååsa
Användarens profilbild
Av Bollen
Jag tror det går troll i min färgning.

Var nere på Ica och tittade efter färg. De hade bara Herdins och ett fåtal färger (dock den jag ville ha), så jag tänkte att jag väntar och svänger förbi färgaffären istället, de borde ju ha Nitor också och säkert fler färger. När vi kommer till färgaffären visar det sig att de bara har Herdins, visserligen i fler kulörer, men till dubbla priset mot vad Ica tar betalt! Lite dyrare hade varit ok, men 84 kr/förpackning istället för 42 kr är ju lite att ta i. Tyvärr orkade varken vi eller dottern ännu en tur in till Ica, så vi får vänta.

Vill färga nu ju!!!
Av corona
Jag lade min röst på den superläckra, vinröda varianten :love:
Användarens profilbild
Av Bollen
Nu äntligen snurrar maskinen med färg i!!!!!

..........spännande va?
Användarens profilbild
Av sanna73
Oh, spännande att se vad det blir :app:

Vinrött fick min röst 8)
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Otroligt spännande! *vill se kort så fort det nånsin går!*
Jag väntar med att färga min tills jag har sett din... 8)
Användarens profilbild
Av Bollen
smedsboemma skrev:Otroligt spännande! *vill se kort så fort det nånsin går!*
Jag väntar med att färga min tills jag har sett din... 8)
Bilder utlovas under morgondagen :D
Användarens profilbild
Av jag71
det är morgondag nu!
FInns bilden under sjalbilder måntro?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?