Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
CrazyMagpie skrev:Åh vad roligt att få se bilder på dina dockor! Så fiiiina!Spännande!! ser fram emot att se din docka sen också!!!
(själv har jag, efter en djupdykning i mina föräldrars källare nu fått tag på allt material - så snart blir det dockverkstad här hemma...)
Humleblomstern skrev:Dödligt fina!!!Åh, jag vill se!!![]()
Har själv just gjort klart en docka (igår!), men inte börjat med kläder ännu. Funderar över det här med halshålet till tröjor, blir det gigantiskt, borde man ha en öppning bak istället? Hur har du gjort?
eedar skrev: Åh, jag vill se!!Ok! Det var en tröja i velour jag tänkte göra, kanske fungerar det utan knappar då.
Jag har gjort öppning där bak i kläderna, som man kan stänga med tryckknappar. Förutom på tröjor i riktigt strechigt material..
Kotten skrev:Hur gjorde du sjalarna? Slaktade du en gammal palestina eller? Säljer du dockor?Ja en gammal slaktad palestina är det..
Humleblomstern skrev:Du kan ju göra nån knapp på ena axeln också för att göra halshålet större..eedar skrev: Åh, jag vill se!!Ok! Det var en tröja i velour jag tänkte göra, kanske fungerar det utan knappar då.
Jag har gjort öppning där bak i kläderna, som man kan stänga med tryckknappar. Förutom på tröjor i riktigt strechigt material..
Bild kommer när han har fått lite kläder på kroppen!
eedar skrev: Du kan ju göra nån knapp på ena axeln också för att göra halshålet större..Smart! Det skall jag göra.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?