Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
cinclus skrev:Länkar in Sagas mammas tråd
"Orsaken till att jag måste behålla sjalerna!"
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... p?t=102054
Ellen och jag skrev:Hänger på om sjalvagga!Testa vett' ja! Det enda som kan hända är väl att det bilr för "djupt" och sladdrigt?
Bär fortfarande i trikå(blir aldrig klar till att införskaffa den vävda..)
Kan man tänkas göra en vagga med trikå med? Om man knyter så "liggdelen" blir lite spänd, men ändå skålad?! Förstår ni? Eller det är helt obegripligt?! *ler*
Tack för svar!
Auroratiger skrev:Nu orkar jag inte läsa tråden för att se om någon redan skrivit upp det, men jag kom på ännu ett användningsområde idag: Koppel.Haha, jag borde ha tänkt på det inna jag *precis* köpt några antika sådana selar här på SB. På 70-talet var det ju vanligt. Och jag kan nog tycka sisådär om det men det är akut läge nu efts grabben springer fortare än farmor med kärlkramp just nu och strax utanför huset kör det frontlastare fram och tillbaks.... Så hon behöver "koppel" under transportsträckan bort till sandlådan de gånger hon inte pallar med att bära...
Ni vet, en sån där sele med koppel man kan ha på barn med benägenhet att springa iväg (och som man kan tycka bu eller bä om, men det hör inte hit). Kanske lättast med en tunnare sjal eller trikåsjal. Knyt ena änden runt barnets överkropp. Håll i den andra. Ta-dah!
(Och nej, jag har inte provat...)
cinclus skrev: "Orsaken till att jag måste behålla sjalerna!Cinclus, hur har du hängt upp dina sjalar? Jag har funderat på hur man ska göra det utan att skada dem! Jag kan inte rikitgt se på din bild hur du har gjort."
Myrten skrev:Det är Sagas mamma du ska fråga....cinclus skrev: "Orsaken till att jag måste behålla sjalerna!Cinclus, hur har du hängt upp dina sjalar? Jag har funderat på hur man ska göra det utan att skada dem! Jag kan inte rikitgt se på din bild hur du har gjort."
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?