Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
Att du hinner zy allt detta.

Kanonznyggt zom vanligt.
Av Marine78
Nettan skrev:Att du hinner zy allt detta.

Kanonznyggt zom vanligt.
Tack så mkt Nettan. Glömt meddela men disktrasorna är framme och tagna i bruk *ler*.
Av Marine78
Här kommer dagens skörd. Fler bilder och en hel massa text om produktionen i min blogg.

Bild
Tröja + byxor stl 98 samt byxa stl 86

Bild
T-shirt stl 98, t-shirt stl 110 samt tröja 98 & 86
Av suramin
Gud vad fina kläder du syr :loving:

Du skulle ju kunna sy och sälja, om du inte redan gör det förstås
Användarens profilbild
Av Sedum
Åh vad fint! :-) Hur hinner du med?!?
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Meeen vad fint!! Varför har jag inte en massa fint trikåtyg hemma? *Springer och hämtar Stoff och stil katalogen*
Användarens profilbild
Av glis
Fint som vanligt, men VILKET LÄCKERT BLOMMIGT!!! Kanonfint. Inser att jag har gått genom livet utan att hålla koll på vad det finns för trikåtyger i världen. SKall genast skärpa mig.
Av Emmiez
va underbara kläder :)

det regnbågsfärgade, är det tyget från SoS eller nån annanstana?
Användarens profilbild
Av SoFaD
Marine78 skrev:SoFaD: Jag tycker inte att det är svårt i alla fall. Fast det tog en stund att klura ut hur man skulle göra när man satt med beskrivningen framför sig allra första gången. Nu går det på "rutin". Finns mönster på kalsong stl 1-4 år (samma modell som denna tror jag) i Allt om Handarbete nr 6/2008. Det jag använder mig utav är också från AOH men från 2006 eller något sådant - har fått det skickat till mig och det står tyvärr inte nummer och jag har glömt skriva upp det ordentligt (de är i stl 3-8 år).

tack för svar :-D har inget mönster, men kanske går att sy någorlunda om man ritar av o kikar på kalsongerna som e köpta? det ska jag nog testa nån dag.
Av Marine78
SoFaD skrev:
Marine78 skrev:SoFaD: Jag tycker inte att det är svårt i alla fall. Fast det tog en stund att klura ut hur man skulle göra när man satt med beskrivningen framför sig allra första gången. Nu går det på "rutin". Finns mönster på kalsong stl 1-4 år (samma modell som denna tror jag) i Allt om Handarbete nr 6/2008. Det jag använder mig utav är också från AOH men från 2006 eller något sådant - har fått det skickat till mig och det står tyvärr inte nummer och jag har glömt skriva upp det ordentligt (de är i stl 3-8 år).

tack för svar :-D har inget mönster, men kanske går att sy någorlunda om man ritar av o kikar på kalsongerna som e köpta? det ska jag nog testa nån dag.
Eller så tar du dig till ett Bibliotek. De har ofta Allt Om Handarbete och så kan man kopiera det man behöver ;-)
Av Marine78
Emmiez skrev:va underbara kläder :)

Helt riktigt det är från Stoff & Stil - en utav favoriterna (men det börjar bli många nu ;-))
Användarens profilbild
Av SoFaD
Marine78 skrev:
SoFaD skrev:

Eller så tar du dig till ett Bibliotek. De har ofta Allt Om Handarbete och så kan man kopiera det man behöver ;-)
Smart!! det ska jag nog göra :-D
Av Emmiez
Marine78 skrev:
Emmiez skrev:va underbara kläder :)

Helt riktigt det är från Stoff & Stil - en utav favoriterna (men det börjar bli många nu ;-))
typsikg, jag som ville ha regnbåge i 100 % bomull :lol:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?