Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Nettan skrev:Att du hinner zy allt detta.Tack så mkt Nettan. Glömt meddela men disktrasorna är framme och tagna i bruk *ler*.
Kanonznyggt zom vanligt.
Marine78 skrev:SoFaD: Jag tycker inte att det är svårt i alla fall. Fast det tog en stund att klura ut hur man skulle göra när man satt med beskrivningen framför sig allra första gången. Nu går det på "rutin". Finns mönster på kalsong stl 1-4 år (samma modell som denna tror jag) i Allt om Handarbete nr 6/2008. Det jag använder mig utav är också från AOH men från 2006 eller något sådant - har fått det skickat till mig och det står tyvärr inte nummer och jag har glömt skriva upp det ordentligt (de är i stl 3-8 år).
SoFaD skrev:Eller så tar du dig till ett Bibliotek. De har ofta Allt Om Handarbete och så kan man kopiera det man behöverMarine78 skrev:SoFaD: Jag tycker inte att det är svårt i alla fall. Fast det tog en stund att klura ut hur man skulle göra när man satt med beskrivningen framför sig allra första gången. Nu går det på "rutin". Finns mönster på kalsong stl 1-4 år (samma modell som denna tror jag) i Allt om Handarbete nr 6/2008. Det jag använder mig utav är också från AOH men från 2006 eller något sådant - har fått det skickat till mig och det står tyvärr inte nummer och jag har glömt skriva upp det ordentligt (de är i stl 3-8 år).
tack för svarhar inget mönster, men kanske går att sy någorlunda om man ritar av o kikar på kalsongerna som e köpta? det ska jag nog testa nån dag.
Emmiez skrev:va underbara kläderHelt riktigt det är från Stoff & Stil - en utav favoriterna (men det börjar bli många nu
det regnbågsfärgade, är det tyget från SoS eller nån annanstana?
Marine78 skrev:Smart!! det ska jag nog göraSoFaD skrev:Eller så tar du dig till ett Bibliotek. De har ofta Allt Om Handarbete och så kan man kopiera det man behöverMarine78 skrev:SoFaD: Jag tycker inte att det är svårt i alla fall. Fast det tog en stund att klura ut hur man skulle göra när man satt med beskrivningen framför sig allra första gången. Nu går det på "rutin". Finns mönster på kalsong stl 1-4 år (samma modell som denna tror jag) i Allt om Handarbete nr 6/2008. Det jag använder mig utav är också från AOH men från 2006 eller något sådant - har fått det skickat till mig och det står tyvärr inte nummer och jag har glömt skriva upp det ordentligt (de är i stl 3-8 år).
tack för svarhar inget mönster, men kanske går att sy någorlunda om man ritar av o kikar på kalsongerna som e köpta? det ska jag nog testa nån dag.
Marine78 skrev:typsikg, jag som ville ha regnbåge i 100 % bomullEmmiez skrev:va underbara kläderHelt riktigt det är från Stoff & Stil - en utav favoriterna (men det börjar bli många nu
det regnbågsfärgade, är det tyget från SoS eller nån annanstana?)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?