- tor jul 10, 2008 09:49
Just nu är jag arg och besviken. Det är 20 gången jag testar min nya Butterfly på dottern som är 2,5 mån men den sitter urdåligt på oss.
Dottern är över 6 kg och över 62 cm lång, jag är 173 lång storlek 40.
Problem:
- Dotterns fötter går inte att få utanpå höftbältet, det blir för brett för hennes höfter.
- Har provat utan babyinsatsen också, men det gick inte heller
- På mig så skaver axelremmarna in på baksidan av arnhålorna
- Det känns inte ett dugg ergonomiskt, kanske hade jag för höga förväntningar när jag trodde att det skulle vara lika avlastande som en sjal? Känns som tyngden blir hängande över nacken...
Jag har erfarenhet av elastisk sjal och BabyBjörn sedan tidigare (Just nu så är tom BB'n bättre än min Butterfly...)
Please, behöver akut hjälp för så här dålig kan den väl inte vara?
Hur infogar jag bild på eländet?
/Luttrad
Dottern är över 6 kg och över 62 cm lång, jag är 173 lång storlek 40.
Problem:
- Dotterns fötter går inte att få utanpå höftbältet, det blir för brett för hennes höfter.
- Har provat utan babyinsatsen också, men det gick inte heller
- På mig så skaver axelremmarna in på baksidan av arnhålorna
- Det känns inte ett dugg ergonomiskt, kanske hade jag för höga förväntningar när jag trodde att det skulle vara lika avlastande som en sjal? Känns som tyngden blir hängande över nacken...
Jag har erfarenhet av elastisk sjal och BabyBjörn sedan tidigare (Just nu så är tom BB'n bättre än min Butterfly...)
Please, behöver akut hjälp för så här dålig kan den väl inte vara?
Hur infogar jag bild på eländet?
/Luttrad
Senast redigerad av Blårand den tor jul 10, 2008 11:19, redigerad totalt 1 gånger.