Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag har en Hoppe som är 4,6m, knyter oftast dubbelt omslutet kryss. Då räcker inte sjalen till att knyta fram. Den räcker precis om, men då blir det för tajt. Detta gör att man får knyta bak och får massa sjal över istället. Jag vill inte ha längre sjal för jag tycker redan att det är väldigt mycket tyg och när H blir större och jag knyter annorlunda kommer det att gå åt mindre tyg? Har jag rätt?

Nu är jag på jakt efter en Rebozo och har fått erbjudande om att köpa en som är 4,2m. Jag tänker som så att den kommer inte att räcka till att knyta fram, men jag kommer å andra sidan inte att få så lång svans där bak. Rebozon är ju tunnare också, så knuten blir inte lika störande. Vad tror ni, kommer jag att klara mig med en 4,2m? Jag är 1,60 lång och ca en strl 38.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Om du får långa svansar över när du knyter Hoppen kan den räcka. :) Rebozo brukar väl vanligen ha raka ändar, så den blir ju ganska mycket kortare.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag chansade, funkar det inte får den väl vandra vidare. Om inte annat så bör den väl räcka till dubbelt kryss för snabbärning.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bar M i den i morse, omslutet kryss på magen och jag får knuten bak. Jag är 170 och en storlek 42-44 typ.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det kommer nog funka jättebra :)
Användarens profilbild
Av tweed
Låter bra, fattar inte varför hoppen känns så kort, kanske för att den är så tjock.
Längtar tills den kommer. sjal- :evil: har börjat göra sitt verk i mig... Nu sneglar jag på selar också...
http://www.slide.com/r/0fxbS0iQ6z9DNlXK ... 0689231314
Gillar verkligen mönstret, fast jag tror mig vara en sån där enfärgad person :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?