- tis jul 01, 2008 21:05
Nu har jag äntligen sytt vändbara tygkassar som jag planerat så länge! Två stycken färdiga hittills, och jag är nöjd med mönstret, som är betydligt större än affärens plastkassar för att räcka till hela stora familjen
.
De är helt vändbara, man kan ha vilken sida utåt man vill, det tog lite klurande men gick efter några timmars betänketid att få till på ett snyggt sätt. I vändbarhetens tecken är de alltså nersydda till platt botten i stället för invikt botten à la konsumkasse i plast.
Såhär kom småttisarna på att de kunde bära lite kakor och saft som vi köpte till gårdagens utflykt (här tittar de på sugrör
):

Och så en närbild när de hänger i barnens garderob/koja i lekrummet:

Jag känner mig såååå nöjd!

De är helt vändbara, man kan ha vilken sida utåt man vill, det tog lite klurande men gick efter några timmars betänketid att få till på ett snyggt sätt. I vändbarhetens tecken är de alltså nersydda till platt botten i stället för invikt botten à la konsumkasse i plast.
Såhär kom småttisarna på att de kunde bära lite kakor och saft som vi köpte till gårdagens utflykt (här tittar de på sugrör

Och så en närbild när de hänger i barnens garderob/koja i lekrummet:

Jag känner mig såååå nöjd!

Senast redigerad av tinaw den tis jul 01, 2008 21:18, redigerad totalt 2 gång.