Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag äntligen sytt vändbara tygkassar som jag planerat så länge! Två stycken färdiga hittills, och jag är nöjd med mönstret, som är betydligt större än affärens plastkassar för att räcka till hela stora familjen :D.

De är helt vändbara, man kan ha vilken sida utåt man vill, det tog lite klurande men gick efter några timmars betänketid att få till på ett snyggt sätt. I vändbarhetens tecken är de alltså nersydda till platt botten i stället för invikt botten à la konsumkasse i plast.

Såhär kom småttisarna på att de kunde bära lite kakor och saft som vi köpte till gårdagens utflykt (här tittar de på sugrör :D):
Bild

Och så en närbild när de hänger i barnens garderob/koja i lekrummet:
Bild

Jag känner mig såååå nöjd! :D
Senast redigerad av tinaw den tis jul 01, 2008 21:18, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Bina
:love: jättefina!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Superfina :tumsup:
Användarens profilbild
Av tinaw
Pilotta skrev:Fina, men det ser nästan ut som du använder barnen som kundvagnar :this: :wink:
Barnarbete, enda sättet för en mångbarnsfamilj att gå runt! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av mian
Super!!!

Jag antar att du inte har tid att sy en eller två till mig :roll: Kanske barnen kan :wink:
Senast redigerad av mian den tis jul 01, 2008 21:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Barnarbete, enda sättet för en mångbarnsfamilj att gå runt!
Hmm, smart :tumup: kanske går att applicera även på en 2-barnsfamilj :P :D
Användarens profilbild
Av amöba
Fina påsar, fina barn och så smarta sen :tumsup:
Användarens profilbild
Av tinaw
mian skrev:Super!!!

Jag antar att du inte har tid att sy en eller två till mig :roll: Kanske barnen kan :wink:
*funderar* Hmmm... Om jag skickar barnen att handla och ställer mig vid symaskinen... :wink:

Faktiskt så tänkte jag göra några extra och sälja på Tradera när jag ändå var igång, men nu när jag klockade medan jag sydde så tog de mer än en halvtimme styck att göra för mig som är van, så jag är lite i valet och kvalet faktiskt :roll:...
Användarens profilbild
Av mian
tinaw skrev:
mian skrev:Super!!!

*funderar* Hmmm... Om jag skickar barnen att handla och ställer mig vid symaskinen... :wink:

Faktiskt så tänkte jag göra några extra och sälja på Tradera när jag ändå var igång, men nu när jag klockade medan jag sydde så tog de mer än en halvtimme styck att göra för mig som är van, så jag är lite i valet och kvalet faktiskt :roll:...
De behöver inte vara vändbara 8)
Användarens profilbild
Av mammahappy
ååå vad fina!
Användarens profilbild
Av Eld77
Snyggt och smart! :tumsup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?