Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Suskiv skrev:Menar du häftsift som:tinika skrev:Åh, en sån har jag med som skulle behöva ny klädsel..... kan du beskriva lite hur du gjort? Går den att plocka isär? Hur fick du fast den nya klädseln?Ja stolen går att ta isär. Är bara att skruva. Den är i tre bitar som man får klä om. Jag fäste vårt tyg med häftstift.
Jättefint blev det ju!!
Mumskickan skrev:Fyndade en barnstol på loppis för 25 krSnyggt! Mamma och pappa har en som var likadan men som nu har svart skinnklädsel
Hokus Pokus så blev den som ny
Jag bytte "tyget", den fick ny vaxduksklädsel som jag köpt på åhlens för ett par år sedan
Det var inte speciellt svårt, tog totalt en och en halv timme tror jag
Det gamla "tyget" var riktigt äckligt
Skogskajsa skrev:Den måste jag leta upp!!
Det finns en tråd här på forumet med bilder på blev omklädda hokuspokusar
Mumskickan skrev:Pinnen var helt slut så min pappa tog med den till sitt jobb och en kollega gjorde en en ny pinne till stolen så den har träpluppar sitället.Suskiv skrev:Snyggttinika skrev:Åh, en sån har jag med som skulle behöva ny klädsel..... kan du beskriva lite hur du gjort? Går den att plocka isär? Hur fick du fast den nya klädseln?Ja stolen går att ta isär. Är bara att skruva. Den är i tre bitar som man får klä om. Jag fäste vårt tyg med häftstift.
Jättefint blev det ju!!
![]()
Fanns det inga gummipluppar på sidorna på pinnen på din stol?
Skogskajsa skrev:Häftstift. Fast utan nån plast. De jag använde var helt i metall. Blir lite tunnare än med plast. Har fungerat utmärkt.Suskiv skrev:Menar du häftsift som:tinika skrev:Åh, en sån har jag med som skulle behöva ny klädsel..... kan du beskriva lite hur du gjort? Går den att plocka isär? Hur fick du fast den nya klädseln?Ja stolen går att ta isär. Är bara att skruva. Den är i tre bitar som man får klä om. Jag fäste vårt tyg med häftstift.
Jättefint blev det ju!!
eller häftklammer som:
Det sistnämnda har jag använt.
Suskiv skrev:Nemi bet sönder vaxducken rätt lätt också, då satte jag dit vanligt tyg och transparent hobbyplast (eller vad det heter) över istället, mycket mer hållbart!Skogskajsa skrev:Häftstift. Fast utan nån plast. De jag använde var helt i metall. Blir lite tunnare än med plast. Har fungerat utmärkt.Suskiv skrev:Menar du häftsift som:tinika skrev:Åh, en sån har jag med som skulle behöva ny klädsel..... kan du beskriva lite hur du gjort? Går den att plocka isär? Hur fick du fast den nya klädseln?Ja stolen går att ta isär. Är bara att skruva. Den är i tre bitar som man får klä om. Jag fäste vårt tyg med häftstift.
Jättefint blev det ju!!
eller häftklammer som:
Det sistnämnda har jag använt.
Men nu har Vidar satt tänderna i stolen så vaxduken är trasig, men eftersom stolen är bortplockad just nu så vet jag inte om jag orkar klä om den igen.
Skogskajsa skrev: Nemi bet sönder vaxducken rätt lätt också, då satte jag dit vanligt tyg och transparent hobbyplast (eller vad det heter) över istället, mycket mer hållbart!Jag har använt textil-vaxduk, hoppas det håller bättre då
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?