Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av pethra
Fick hem en jättefin sköldpadda för några dagar sen, och tycker verkligen bra om den. Men den är lite för bred och stor i "sittdelen" för min fyramånaders guldklimp. Kan någon tipsa om någon annan MT som är lite mindre och bra för mindre barn? Det är ju en djungel med alla mått.. Men jag gillar verkligen konceptet med MT, smidigt och svalt och fint! :)
Användarens profilbild
Av lillvilda
jag tycker du ska se om du kan få prova en babyhawk, den är iförsig lite annorlunda än sköldpaddan så gillar man sköldpaddan kanske man inte gillar babyhawken lika mycket. jag har provat sköldpaddan när min son var mindre men jag tyckte den var alldeles för stor i sittdelen och svår att få tight mot kroppen. jag tyckte den blev lite för tung att bära i därför. jag trivs bättre med babyhawk som har en mindre sittdel, vår son har suttit med benen utanför sen han var ganska liten utan att det var några problem.

Jag kan tycka att nu när sonen är 1 år så kan babyhawken bli lite liten nästan när jag bär high backcarry med sonen på ryggen för då går det åt mer av ryggen på mei taien för att gå runt baken på honom så det blir inte lika mycket tyg för honom att gosa in sig i men då jämför jag iförsig med sjalen och hur onbonad den känns. Överlag är vi dock nöjda med den. Jag är nu höggravid och bär 1 åringen utan problem på ryggen i den utan att få ont nånstanns. Mei tai är toksmidigt och vi har verkligen använt våran flitigt från sonen var 1 vecka tills idag då han är 14 mån.
Användarens profilbild
Av aspen
vet några som testat att bara knyta ett band runt sittdelen och gör på så sätt sittdelen smalare, om det bara är bredden som felar kanske du kan testa det ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?