Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Den är lite hal i början men efter tvätt, stryk och en hel massa flätning tycker jag den är gosig. Men den är ju lite glatt såsom easyn.
Användarens profilbild
Av LillaG
Jag har haft turen att prova Melons berömda sjal (som syns längst upp bland sjalförsäljarna till höger).
Den är både ingosad och använd. Jag tyckte att den var fantastisk! :vågen:
Tunn som lakansväv? Visst, men det är tunn Hoppe. Bra stretch och skön att knyta.
Pappersaktig? Kan den säkert vara i början, men med lite omild behandling som alla sjalar behöver så blir den mjuk.
Jag kan också instämma i att den hade en viss glatthet, såsom Easy, men långt ifrån lika mycket som easyn tycker jag.
Vad som är positivt är hur liten knuten blir! Den blev jätteliten om man jämför med andra icke-tunna sjalar.

Färgerna tycker jag är jättetråkiga, även om det visade sig att Panaman faktiskt är supersnygg!
Hade jag inte väntat på en tunn sjal av annat märke 8) så hade jag slagit till direkt.
Ska försöka få en kompis att köpa en tunn Hoppe ist. :lol:
Användarens profilbild
Av Monique29
FiaLisa skrev:
Nova skrev:Ett tygprov skulle sitta fint!
Någon som vill klippa i sin? 8) :lol:
*förlåt* :oops: :wink:
:Hahaa:
:Hahaa:
Av Aelia
Jag sålde en rosa Kairo för att den var för lika didy Julia. Har en vanlig Kairo nu men vi har tyvärr inte använd den så mycket ännu för att vi använder selar för det mesta :roll: Men den avlastar iaf väldigt bra, liten, och tunn, inte så varmt nu på sommaren att bära i
Användarens profilbild
Av melon
Jag håller med om att den är lite lik papper när man får den, och när den är nytvättad. Men så fort man använt den lite, kanske en vecka, så tycker jag att den blir mjuk. Den har blivit mjukare fortare än alla andra sjalar jag köpt nya.

Jag älskar de tunna hopparna :heart: enda dåliga med dem är att de finns i för få längder och färger...
Användarens profilbild
Av Camilla74
Jag sålde min Panama enbart för att den inte bidde rättvist behandlad här, i och med att det mest bärs i MT om det överhuvudtaget bärs.
Den var i alla fall underbart tunn och mjuk, inte tillstymmelse till papperskänsla!
Av doc
Min sjal är inte pappersaktig den är mjuk tycker jag. Använder den varje dag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?