Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Den nya Hoppedizen är ju riktigt intressant. 8)

Många har köpt, men flera har även hamnat på säljes redan. :shock:
Nyfiken på att veta vad som gjorde att man inte trivdes med den.
Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter? :?:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nyfiken jag med 8)

En del har sagt att den känns som papper... men jag vet ju inte vad som menas med det riktigt.
Av FiaLisa
Jag köpte en och den stannar här. 8) Jag ska skriva en recension snart men jag kan redan nu säga vad som är dåligt.. och det är inte mycket.
* För få färger (och lite trista)
* När jag knyter omslutet kryss på ryggen och gör första knuten fram över bröstet så glider knuten lite. Det är svårt att få den fast.

I övrigt finns inget att klaga på.
Av suramin
Jag har gjort lite försök att bli av med min, men inte för att jag inte gillar den. Den är tunn och mjuk, men min bebis vägrar just nu sjal :(. Hon vill bara åka mt eller sele, så det känns som att den inte kommer att bli använd. Sedan är sommaren långt borta här uppe i norr (+ 5 grader och ösregn) och kairon känns absolut som en sommarsjal.

Jag gillar förresten inte vanliga hoppar alls, men denna var helt ok.
Användarens profilbild
Av Monique29
Vill också veta :D
Av suramin
mari_tres skrev:Nyfiken jag med 8)

En del har sagt att den känns som papper... men jag vet ju inte vad som menas med det riktigt.
Det här håller jag förresten med om, men jag vet inte vad det beror på eller hur man ska förklara. När man tar i den känns det som om man tar på papper, eller att den gnisslar lite, som om den är stärkt.
Av Tumbling Down
Fanns inte så många färger av den fast min är färgad rosa. Lite hal är den. Annars underbar!
Användarens profilbild
Av milimani
Jag kan svara! Först blev jag ju helt till mig när jag såg att det skulle komma en tunn hoppe. Jag älskar vanlig hoppe men gillar även tunna sjalar mycket, tex easycare och gås. Dessutom skulle den finnas i den färg jag länge suktat efter(montreal).

Så självklart beställde jag en, men blev rätt besviken. Vet iofs inte vad jag väntat mig men, men. Den är verkligen supertunn men känns faktiskt som någon balndning mellan papper (typ ritpapper) och lakansvävd. Den var väldigt tät vävd tycker jag, liksom kompakt trots sin otroliga tunnhet.
Den var också glansig och hal. Allt detta även efter tvätt. Mjuk var den men hård på samma gång. En "vanlig" sjal som skrynklar till sig medan man bär rätar ju ut sig så fort den kommer av (ja inte en skrynkelgås då), men den här fortsätter vara skynklig, den rätar inte ut sig.

Jag antar att det blir en jättegosig sjal av den om man använder mycket, men jag har ju sjalar jag gillar mer, alltså skulle den inte blivit använd så mycket och med andra ord aldrig blivit ingosad.

Jag älskar tjocka mjuka hoppisar så därför bytte jag bort den mot en tjock Montreal (tack Jenneli!!).

Däremot måste jag tillägga att den var lätt att knyta och avlastade väldigt bra :D
Användarens profilbild
Av Nova
suramin skrev:

Det här håller jag förresten med om, men jag vet inte vad det beror på eller hur man ska förklara. När man tar i den känns det som om man tar på papper, eller att den gnisslar lite, som om den är stärkt.
Även efter tvätt? :mitvit:
Användarens profilbild
Av Nova
Det ser jag nu i milimanis svar att den verkar vara.

Hmmmm...
Inte riktigt lika sugen längre. :?

Ett tygprov skulle sitta fint!
Någon som vill klippa i sin? 8) :lol:
*förlåt* :oops: :wink:
Av FiaLisa
Nova skrev:Ett tygprov skulle sitta fint!
Någon som vill klippa i sin? 8) :lol:
*förlåt* :oops: :wink:
:Hahaa:
Av FiaLisa
Nova skrev:
suramin skrev:

Jag har använt min rätt mycket nu och den är mjuk och fin. Det finns potential för mer mjukhet men den är på gång.
Användarens profilbild
Av Nova
FiaLisa skrev:
Nova skrev:
suramin skrev:

Jag har använt min rätt mycket nu och den är mjuk och fin. Det finns potential för mer mjukhet men den är på gång.
:tumsup:

Det låter ju mer positivt! :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag väntar till nästa sommar och hoppas på att komma över en gammal begagnad och gosig tunn hoppe då :-)
Användarens profilbild
Av sirisirius
Den är lite hal i början men efter tvätt, stryk och en hel massa flätning tycker jag den är gosig. Men den är ju lite glatt såsom easyn.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?