Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
karro54 skrev:Jag skulle gärna vilja vara med i bytet oavsett om det blir smycke eller pocketfodral. Men jag har nickelallergi och är väldigt känslig, så jag vet inte om jag vågar vara med om det blir smycke för jag vill ju kunna använda det jag får...Ja, det tycker jag är självklart!
Kan jag skriva det när jag anmäler mig??
Humle skrev:Om alla som röstat anmäler sig till det de röstat på är det väll ganska lagom många för att göra två olika sommarbyten just nu 20 pers som vill byta smycken och 17 som vill byta pocketboksfodral. Bytena kan ju gå i repris för de som vill byta båda.Jag vill ju gärna vara med på både smycke och pocketbok, så jag tycker att vi ska göra först det ena, sen det andra som det har kommit förslag på.
Är det svårare administrera ett byte med många inblandade?
Krånglar jag till det?
Häjk skrev:Humle skrev:Om alla som röstat anmäler sig till det de röstat på är det väll ganska lagom många för att göra två olika sommarbyten just nu 20 pers som vill byta smycken och 17 som vill byta pocketboksfodral. Bytena kan ju gå i repris för de som vill byta båda.Jag vill ju gärna vara med på både smycke och pocketbok, så jag tycker att vi ska göra först det ena, sen det andra som det har kommit förslag på.
Är det svårare administrera ett byte med många inblandade?
Krånglar jag till det?
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?