Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

2 Juli/Augustibyte

Pocketbokfodral (+bok från bokhyllan)
21
38%
Smycke
34
62%
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Smycke 8)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Svårt att välja men jag röstade för smycke.
Låter som en bra ide att det som inte vinner blir septembers byte.
Av Emmiez
jag skulle hellre göära pocket fodral än smycke, men jag har inga böcker jag vill skicka eftersom jag gjorde mig av med alla böcker jag inte ville ha kvar när vi flyttade, så ja kan inte skicka någon bok, vill inte behöva köpa en bok för det endamålet :roll:

så jag vet inte vad jag skall rösta..
Användarens profilbild
Av Zai
Jag måste verkligen vara jordens veligaste för inte ens mellan dessa två kan jag välja. Nä, jag väntar och ser vad det blir....

....å en pocket kan man köpa för en femma på närmsta second hand...
Användarens profilbild
Av Summer
Jag bara märker tråden, spelar ingen roll vad som blir först...
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag röstade bokfodral. Men kanske kanske är jag med på smycke också...
Användarens profilbild
Av karro54
Jag skulle gärna vilja vara med i bytet oavsett om det blir smycke eller pocketfodral. Men jag har nickelallergi och är väldigt känslig, så jag vet inte om jag vågar vara med om det blir smycke för jag vill ju kunna använda det jag får...

Kan jag skriva det när jag anmäler mig??
Användarens profilbild
Av tweed
Jag skulle gärna vilja vara med, vill helst göra pocketfodral och bli av med en bok ur hyllan...
Användarens profilbild
Av Stream
karro54 skrev:Jag skulle gärna vilja vara med i bytet oavsett om det blir smycke eller pocketfodral. Men jag har nickelallergi och är väldigt känslig, så jag vet inte om jag vågar vara med om det blir smycke för jag vill ju kunna använda det jag får...

Kan jag skriva det när jag anmäler mig??
Ja, det tycker jag är självklart!
Användarens profilbild
Av Häjk
Hur länge håller den här omröstningen på?
Användarens profilbild
Av Stream
Häjk skrev:Hur länge håller den här omröstningen på?
Vi borde kunna sätta en stopptid ikväll nångång? Kl 22?
Användarens profilbild
Av Häjk
Stream skrev: Vi borde kunna sätta en stopptid ikväll nångång? Kl 22?
Låter bra :D
Användarens profilbild
Av Humle
Om alla som röstat anmäler sig till det de röstat på är det väll ganska lagom många för att göra två olika sommarbyten just nu 20 pers som vill byta smycken och 17 som vill byta pocketboksfodral. Bytena kan ju gå i repris för de som vill byta båda.
Är det svårare administrera ett byte med många inblandade?
Krånglar jag till det?
Användarens profilbild
Av Häjk
Humle skrev:Om alla som röstat anmäler sig till det de röstat på är det väll ganska lagom många för att göra två olika sommarbyten just nu 20 pers som vill byta smycken och 17 som vill byta pocketboksfodral. Bytena kan ju gå i repris för de som vill byta båda.
Krånglar jag till det?
Jag vill ju gärna vara med på både smycke och pocketbok, så jag tycker att vi ska göra först det ena, sen det andra som det har kommit förslag på. 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Häjk skrev:
Humle skrev:Om alla som röstat anmäler sig till det de röstat på är det väll ganska lagom många för att göra två olika sommarbyten just nu 20 pers som vill byta smycken och 17 som vill byta pocketboksfodral. Bytena kan ju gå i repris för de som vill byta båda.
Krånglar jag till det?
Jag vill ju gärna vara med på både smycke och pocketbok, så jag tycker att vi ska göra först det ena, sen det andra som det har kommit förslag på. 8)
:iagree: håller med Häjk, Först det ena bytet sen det andra nästa månad

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?