- ons jun 18, 2008 22:19
Idag var vi på ICA Maxi och shoppade mat. Det gick omkring en pappa med en bebis på armen och emellanåt var bebisen inte så nöjd. essutom försökte han oxå köra kundvagenen med den andra handen. Jag vet inte säkert vem utav alla människor som var mamman (det var knökafullt på maxi idag) men att dömma av pappan såg det ut som att han ibland letade efter mamman bland alla människor. Jag var på vippen att gå fram till pappan och rekommendera sjal. Handlandet hade ju till och med gått fortare och bebisen hade kommit ut från alla människor.
Är det någon som rekommenderat sjal så eller är man bara påträngsen? Jag hade ju inte direkt hållt ett helt föredrag men typ kanske frågat om de vet att sjal finns och att barn oftast trivs i sjal och att det då går lättare att shoppa. Eller vad skulle jag egentligen sagt om jag skulle sagt något?
Är det någon som rekommenderat sjal så eller är man bara påträngsen? Jag hade ju inte direkt hållt ett helt föredrag men typ kanske frågat om de vet att sjal finns och att barn oftast trivs i sjal och att det då går lättare att shoppa. Eller vad skulle jag egentligen sagt om jag skulle sagt något?
Pärlan blev en Gustav -120808 
Bär i Wompat toddler (Natibaby Irises), Ellevill Zara Lately och bb-tai svart.

Bär i Wompat toddler (Natibaby Irises), Ellevill Zara Lately och bb-tai svart.