Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cillan
Idag var vi på ICA Maxi och shoppade mat. Det gick omkring en pappa med en bebis på armen och emellanåt var bebisen inte så nöjd. essutom försökte han oxå köra kundvagenen med den andra handen. Jag vet inte säkert vem utav alla människor som var mamman (det var knökafullt på maxi idag) men att dömma av pappan såg det ut som att han ibland letade efter mamman bland alla människor. Jag var på vippen att gå fram till pappan och rekommendera sjal. Handlandet hade ju till och med gått fortare och bebisen hade kommit ut från alla människor.

Är det någon som rekommenderat sjal så eller är man bara påträngsen? Jag hade ju inte direkt hållt ett helt föredrag men typ kanske frågat om de vet att sjal finns och att barn oftast trivs i sjal och att det då går lättare att shoppa. Eller vad skulle jag egentligen sagt om jag skulle sagt något?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har varit sååå nära att hoppa på folk jag med :lol: Även då jag varit utan både sjal och sjalbarn :hellu:

Man skulle ha små lappar typ visitkort att dela ut tycker jag 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Om jag bär och dom kollar kan jag säga något eller om jag är något bekant med personen i fråga. Annars känner jag mig inte bekväm med att "hoppa på" någon ute på stan. (även om jag säkert kan tyckas påflugen ibland :roll: )
Användarens profilbild
Av Cillan
Ja, jag var ju både utan sjal och sjalbarn :wink:

Små visitkort vore ju inte dumt. Kanske med www.sjalbarn.se på och så någon kort mening om att bära i sjal.

Ja har ju ingen aning om vilka människorna var så och inte visst jag riktigt vad jag skulle säga utan att låta allt för påträngande eller påflugen så därför lät jag bli men vad pappan kämpade båda att hålla tyst på barnet och att styra kundvagnen med andra handen. Det såg inte lätt ut bland alla människor.
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Om jag bär och dom kollar kan jag säga något eller om jag är något bekant med personen i fråga. Annars känner jag mig inte bekväm med att "hoppa på" någon ute på stan. (även om jag säkert kan tyckas påflugen ibland :roll: )
:iagree: Vi är på samma våglängd jämt :hmm: undrar varför?
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:
zero.sara skrev:Om jag bär och dom kollar kan jag säga något eller om jag är något bekant med personen i fråga. Annars känner jag mig inte bekväm med att "hoppa på" någon ute på stan. (även om jag säkert kan tyckas påflugen ibland :roll: )
:iagree: Vi är på samma våglängd jämt :hmm: undrar varför?
Träffas så ofta? :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?