- tor jun 12, 2008 14:40
Sitter och tittar på olika bäralternativ och har fastnat lite meitai-konceptet. Har tidigare bara burit i trikåsjal (har en snart 4-månaders son), och har nu utökat med en ringo för att snabbt kunna bära kortare pass. Men jag behöver ju något annat som jag kan bära längre i.. funderar på antingen en långsjal eller en meitai. Sambon vill inte bära i sjal, så kanske MT skulle passa bättre så att vi båda kan bära.
Men till frågan - hur är de att bära i? Är de varma? Kikar på edens mt som är jättefina, men sammet låter varmt. Jag är en riktig kamin ohc likaså min son.. Finns det andra som är svalare?
Vet ju inte heller vilken sittyta den bör ha när barnet är i den åldern och uppåt.. någon som har lite tips?
Men till frågan - hur är de att bära i? Är de varma? Kikar på edens mt som är jättefina, men sammet låter varmt. Jag är en riktig kamin ohc likaså min son.. Finns det andra som är svalare?
Vet ju inte heller vilken sittyta den bör ha när barnet är i den åldern och uppåt.. någon som har lite tips?