Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
jag skickade utan att först ha fotat...

men jag har visat foto på det fiiiiina jag fick!
Användarens profilbild
Av zandrama
Min mottagare har visat, men jag kan lägga upp bilder jag också. Men inte nu.
Användarens profilbild
Av zingo
Sia- här kommer bild på det du fick i lådan!
Ett förkläde när mammas lilla assitstent ska hjälpa till! :D

Bild
Av Smultronbarn
Beckah82 skrev:
Smultronbarn skrev:
Knyttet & K skrev:
McMorrigan skrev:
Knyttet & K skrev:
McMorrigan skrev:Jag har fortfarande inte fått ngt...... Lite trist kan jag tycka då även snart hela maj har gått....... :roll:
Jag har skickat ett pm till din "hemliga" pysslare för att höra varför det dröjer.
Som inte är så hemlig längre :wink:
Därav "hemliga" :lol:
Det är jag som är den ohemliga eftersläparen.... :hide: Törs man ens visa sig här nu? 8)

Ber om ursäkt att paketet inte kommit iväg ännu, och det beror inte på att jag har ett stressigt liv. Jag har legat dunderförkyld :ill: med hosta och feber och helt enkelt inte orkat släpa mig till datorn, än mindre pyssla klart och gå till posten. Nu när jag äntligen börjat frisknat till lite, så har lillen fått feber... :(

Förlåt än en gång, detta var inget jag kunde styra över. Har dock PM:at, och räknar med att kunna skicka paketet i början av nästa vecka. En liten bonuspresent får jag nog allt stoppa i också för att gottgöra... :wink:

Hoppas alla har en trevlig helg! Nu ska jag gå å snyta mig (igen)... :roll:

Jo, just det! Fina grejjer alla har gjort/fått! :tumsup:
Usch era stackare :-( måste vara väldigt påfrestande att vara sjuka i nästan 2 månader. Hoppas ni piggnar till nu så ni får vara friska nu när sommaren är på G :-)

Ska bli spännande att se bilder på ditt pyssel till McMorrigan sedan :)
Tack för omtanken! :heart: Fast vi har inte varit sjuka konstant i 2 månader tack o lov! :shock: Här har dock sommaren avstannat lite och det känns kallt i lägenheten, och enligt min man är det blåsigt och kallt ute... brrrr... :? Är det full sommarvärme hos er andra? Har jag missat mycket? :) :mitvit:
Av Smultronbarn
McMorrigan skrev:Ser fram emot mitt pyssel! :vågen:
Nu är det klart! :vågen: Gjorde klart det allra sista nyss (d.v.s. bonuspresenten) nu när lillen sover middag! Hi hi... (Ja, jag borde också ha vilat, jag vet, men blev så himla sugen på att pyssla färdigt. :wink: )

Skickar paketet med min man imorgon, så du borde ha de på torsdag om posten är snäll och snabb. Hoppas du ska gilla det! Fast det hann ju visst bli sommar innan jag skickade iväg det har jag hört här på Sjalbarn.... 8)

Jag ska ta bilder på pysslet, men vet inte riktigt hur jag stoppar in dem i forumet här. Måste man inte ha en annan webbsida att lägga upp dem på först eller så? :hmm:

Trevlig dag alla duktiga pysslare!
Nu är det dags för thé med honung och ingefära! :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Smultronbarn skrev:
Nu är det klart! :vågen: Gjorde klart det allra sista nyss (d.v.s. bonuspresenten) nu när lillen sover middag! Hi hi... (Ja, jag borde också ha vilat, jag vet, men blev så himla sugen på att pyssla färdigt. :wink: )

Skickar paketet med min man imorgon, så du borde ha de på torsdag om posten är snäll och snabb. Hoppas du ska gilla det! Fast det hann ju visst bli sommar innan jag skickade iväg det har jag hört här på Sjalbarn.... 8)

Jag ska ta bilder på pysslet, men vet inte riktigt hur jag stoppar in dem i forumet här. Måste man inte ha en annan webbsida att lägga upp dem på först eller så? :hmm:

:eld: :eld: :D
Av Emmiez
Smultronbarn skrev: Jag ska ta bilder på pysslet, men vet inte riktigt hur jag stoppar in dem i forumet här. Måste man inte ha en annan webbsida att lägga upp dem på först eller så? :hmm:
Ja man måste ha dom någonstans på internet (tex familjeliv, bilddagboken eller annat ställe) och sen tar man länkadressen till bilden och lägger in här markerar adressen och klickar på img knappen ovanför fältet där man skriver.
Av Sia
zingo skrev:Sia- här kommer bild på det du fick i lådan!
Ett förkläde när mammas lilla assitstent ska hjälpa till! :D

Bild
Det är jättefint :love: , och nu passar perfekt i storlek!!
Användarens profilbild
Av solängel
lotti skrev:Har alla visat bilder nu?? Känns som om det saknas lite eller vad säger ni?? :D
Jag glömde tyvärr att ta bilder på mössorna jag skickade till Joelragnar, men hon lovade att fixa det. Har hon glömt kanske hon blir påmind nu :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Smultronbarn skrev:

Posten var visst inte snäll för det kom inget idag heller...... :roll: :(
Användarens profilbild
Av Beckah82
McMorrigan skrev:
Smultronbarn skrev:

Kanske blir en julklapp av det hela till slut :lol:
Av Smultronbarn
Emmiez skrev: Ja man måste ha dom någonstans på internet (tex familjeliv, bilddagboken eller annat ställe) och sen tar man länkadressen till bilden och lägger in här markerar adressen och klickar på img knappen ovanför fältet där man skriver.
:notes: Okej, tack för ditt svar! Ska prova det vid tillfälle, ska bara hitta ett bra ställe först då. :)

McMorrigan skrev: Posten var visst inte snäll för det kom inget idag heller...... :roll: :(
Nej bu! :( jag som precis skulle fråga om det kommit fram innan helgen... Suck, hoppas du får det imorron, som en slags försenad mors dags-present. :D

Beckah82 skrev: Kanske blir en julklapp av det hela till slut :lol:
:Hahaa: Ja vem vet, det kanske kan passa med tanke på innehållet... :wink:
Av Smultronbarn
Men måste ju skirva i listan också så att det ser snyggt ut. :D Paket skickat nu även av mig! :hello:

Amiechan Sänt- Fått
Annamamman Sänt- Fått
aneeha Sänt- fått
Anna Sänt- Fått
Annika80 Sänt- Fått
Beckah82 Sänt - Fått
Binaem (fd.Birka27) sänt- fått
Camilla74 Sänt - Fått
corona sänt- fått
CrazyMagpie Sänt- Fått
Elina Sänt- fått!
ernamalin Sänt- Fått
esarina Sänt - Fått
Fryle sänt- Fått
Hello Sänt- Fått
joelragnar Sänt - Fått
Josefina Sänt- Fått
jordbarn Sänt- Fått
Knyttet & K Sänt- Fått
lotti sänt- fått
Maerion sänt- Fått
Maddemoa sänt- fått
Marine78 sänt- Fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia sänt- Fått
Neavida sänt - Fått
Safireee Sänt- Fått
Sia Sänt- Fått
sirisirius Sänt - Fått
Smultronbarn Sänt- Fått
sofiutane Sänt- Fått
solängel aka Carina80 Sänt- Fått
Stream Sänt- Fått
zmurfan Sänt- Fått
zandrama Sänt- fått
zero.sara Sänt- Fått
zingo Sänt- Fått
verre Sänt- Fått[/quote]
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Beckah82 skrev:
McMorrigan skrev:
Smultronbarn skrev:

Kanske blir en julklapp av det hela till slut :lol:
Det verkar inte bättre...... fick inget idag heller....... :roll: :evil:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Men ska paketet aldrig komma till rätta :(
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?