Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Beckah82 skrev:Tack för omtanken!Smultronbarn skrev:Usch era stackareKnyttet & K skrev:Det är jag som är den ohemliga eftersläparen....McMorrigan skrev:Därav "hemliga"Knyttet & K skrev:Som inte är så hemlig längreMcMorrigan skrev:Jag har fortfarande inte fått ngt...... Lite trist kan jag tycka då även snart hela maj har gått.......Jag har skickat ett pm till din "hemliga" pysslare för att höra varför det dröjer.Törs man ens visa sig här nu?
![]()
Ber om ursäkt att paketet inte kommit iväg ännu, och det beror inte på att jag har ett stressigt liv. Jag har legat dunderförkyldmed hosta och feber och helt enkelt inte orkat släpa mig till datorn, än mindre pyssla klart och gå till posten. Nu när jag äntligen börjat frisknat till lite, så har lillen fått feber...
![]()
Förlåt än en gång, detta var inget jag kunde styra över. Har dock PM:at, och räknar med att kunna skicka paketet i början av nästa vecka. En liten bonuspresent får jag nog allt stoppa i också för att gottgöra...![]()
Hoppas alla har en trevlig helg! Nu ska jag gå å snyta mig (igen)...![]()
Jo, just det! Fina grejjer alla har gjort/fått!måste vara väldigt påfrestande att vara sjuka i nästan 2 månader. Hoppas ni piggnar till nu så ni får vara friska nu när sommaren är på G
Ska bli spännande att se bilder på ditt pyssel till McMorrigan sedan
McMorrigan skrev:Ser fram emot mitt pyssel!Nu är det klart!
Smultronbarn skrev:McMorrigan skrev:Ser fram emot mitt pyssel!Nu är det klart!Gjorde klart det allra sista nyss (d.v.s. bonuspresenten) nu när lillen sover middag! Hi hi... (Ja, jag borde också ha vilat, jag vet, men blev så himla sugen på att pyssla färdigt.
)
Skickar paketet med min man imorgon, så du borde ha de på torsdag om posten är snäll och snabb. Hoppas du ska gilla det! Fast det hann ju visst bli sommar innan jag skickade iväg det har jag hört här på Sjalbarn....![]()
Jag ska ta bilder på pysslet, men vet inte riktigt hur jag stoppar in dem i forumet här. Måste man inte ha en annan webbsida att lägga upp dem på först eller så?![]()
Trevlig dag alla duktiga pysslare!
Nu är det dags för thé med honung och ingefära!
Smultronbarn skrev: Jag ska ta bilder på pysslet, men vet inte riktigt hur jag stoppar in dem i forumet här. Måste man inte ha en annan webbsida att lägga upp dem på först eller så?Ja man måste ha dom någonstans på internet (tex familjeliv, bilddagboken eller annat ställe) och sen tar man länkadressen till bilden och lägger in här markerar adressen och klickar på img knappen ovanför fältet där man skriver.![]()
lotti skrev:Har alla visat bilder nu?? Känns som om det saknas lite eller vad säger ni??Jag glömde tyvärr att ta bilder på mössorna jag skickade till Joelragnar, men hon lovade att fixa det. Har hon glömt kanske hon blir påmind nu
Smultronbarn skrev:Posten var visst inte snäll för det kom inget idag heller......McMorrigan skrev:Ser fram emot mitt pyssel!Nu är det klart!Gjorde klart det allra sista nyss (d.v.s. bonuspresenten) nu när lillen sover middag! Hi hi... (Ja, jag borde också ha vilat, jag vet, men blev så himla sugen på att pyssla färdigt.
)
Skickar paketet med min man imorgon, så du borde ha de på torsdag om posten är snäll och snabb. Hoppas du ska gilla det! Fast det hann ju visst bli sommar innan jag skickade iväg det har jag hört här på Sjalbarn....![]()
Jag ska ta bilder på pysslet, men vet inte riktigt hur jag stoppar in dem i forumet här. Måste man inte ha en annan webbsida att lägga upp dem på först eller så?![]()
Nu är det dags för thé med honung och ingefära!
McMorrigan skrev:Kanske blir en julklapp av det hela till slutSmultronbarn skrev:Posten var visst inte snäll för det kom inget idag heller......McMorrigan skrev:Ser fram emot mitt pyssel!Nu är det klart!Gjorde klart det allra sista nyss (d.v.s. bonuspresenten) nu när lillen sover middag! Hi hi... (Ja, jag borde också ha vilat, jag vet, men blev så himla sugen på att pyssla färdigt.
)
Nu är det dags för thé med honung och ingefära!![]()
Emmiez skrev: Ja man måste ha dom någonstans på internet (tex familjeliv, bilddagboken eller annat ställe) och sen tar man länkadressen till bilden och lägger in här markerar adressen och klickar på img knappen ovanför fältet där man skriver.
McMorrigan skrev: Posten var visst inte snäll för det kom inget idag heller......Nej bu!![]()
Beckah82 skrev: Kanske blir en julklapp av det hela till slut
Beckah82 skrev:Det verkar inte bättre...... fick inget idag heller.......McMorrigan skrev:Kanske blir en julklapp av det hela till slutSmultronbarn skrev:Posten var visst inte snäll för det kom inget idag heller......McMorrigan skrev:Ser fram emot mitt pyssel!Nu är det klart!Gjorde klart det allra sista nyss (d.v.s. bonuspresenten) nu när lillen sover middag! Hi hi... (Ja, jag borde också ha vilat, jag vet, men blev så himla sugen på att pyssla färdigt.
)
Nu är det dags för thé med honung och ingefära!![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?