- ons maj 07, 2008 00:50
I slutet på graviditeten kom pysseldjävulen in i min kropp!
Tydligt problem med hormonerna påstod min sambo... Då påbörjades projektet "dagiskasse" bäst att börja i tid
ett mönster som har figurerat på en massa bloggar, men jag tror att knåpmodern är upphovskvinnan?!
Tre månader senare blev den klar, det tog liksom lite tid & energi att få en liten skrutta
Men istället blev den pimpad med tillhörande nyckelband & näsduksfodral. Ett av fodralen ska få resa till min moster som har sett ett tidigare alster och gillade det ..
Väskan fick två fickor, en "öppen" i utsidans mönster och en dold med dragkedja. Jag vet inte riktigt vad den ska användas till, men det roligaste är ju att sy den!

Tyvärr blev handaget lite för kort - men det är väl bara att göra om och göra rätt

Tre månader senare blev den klar, det tog liksom lite tid & energi att få en liten skrutta

Väskan fick två fickor, en "öppen" i utsidans mönster och en dold med dragkedja. Jag vet inte riktigt vad den ska användas till, men det roligaste är ju att sy den!

Tyvärr blev handaget lite för kort - men det är väl bara att göra om och göra rätt

Mamma till två sjalbarn