Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av puh
I slutet på graviditeten kom pysseldjävulen in i min kropp! :twisted: Tydligt problem med hormonerna påstod min sambo... Då påbörjades projektet "dagiskasse" bäst att börja i tid ;) ett mönster som har figurerat på en massa bloggar, men jag tror att knåpmodern är upphovskvinnan?!

Tre månader senare blev den klar, det tog liksom lite tid & energi att få en liten skrutta :heart: Men istället blev den pimpad med tillhörande nyckelband & näsduksfodral. Ett av fodralen ska få resa till min moster som har sett ett tidigare alster och gillade det ..

Väskan fick två fickor, en "öppen" i utsidans mönster och en dold med dragkedja. Jag vet inte riktigt vad den ska användas till, men det roligaste är ju att sy den! :D

Bild

Tyvärr blev handaget lite för kort - men det är väl bara att göra om och göra rätt :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Den ser jättefin ut!
Användarens profilbild
Av MS Frog
Jättesnygg! Kan du fästa nyckelbandet i väskan? (Tycker mig se en karbinhake därinne?)
Användarens profilbild
Av cocine
Vad fin :D
Av belinda
naimiez skrev:Älskar tyget :loving: Vart hittade du det???
vill också veta :D jättefin väska!
Av puh
belinda skrev:
naimiez skrev:Älskar tyget :loving: Vart hittade du det???
vill också veta :D jättefin väska!
Det fanns här i Sundavall på "fabriksstuvar". Tror faktiskt att det var på rea just nu :D Är du/ni allvarligt intresserad kan jag gå och titta om det finns kvar och skicka för självkostnadspris :) PM:a i så fall och hur mycket ni vill ha och ev p"risgräns". Jag betalade inte över 100 kr metern i alla fall...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Tjusigt! Jag har också det tyget, underbart!!

Jag rekommenderar dock handtvätt om du ska tvätta den, jag tvättade en väska jag gjort i det tyget i maskin och den blev jätteblek och tråkig! :(
Av puh
MS Frog skrev:Jättesnygg! Kan du fästa nyckelbandet i väskan? (Tycker mig se en karbinhake därinne?)
Japp :) Först tänkte jag sy fast bandet, men kom på att jag hade en matchande blå-turkos karbinhake så det blev ett nyckelband som man kan använda separat.
Av legenden29
Hur snygg som helst!!! VILL HAAAA!!! Var har du köpt tyget?

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?