Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Marine78 skrev:Jag kan bara instämma i kören av lovord! Grymt fina tyger. Supermjuka och härliga i båda kvalitet och form. Nu skall overlocken få jobbanä, inte alls (har 4 pkt som väntar). Hämtade hem mina 3 kilo = 8 meter tyg från postutlämningsstället idag och är sååååå sugen på att klicka hem ännu mer. Farligt, farligt, men härligt härligt
Ni vill väl inte se bilder va
?!
Marine78 skrev:Färgåtergivningen blev över förväntan, brukar bli sisådär annars, men jag tycker nog att den blev väldigt bra denna gång. Så här har ni godbitarna (det enfärgade limefärgade skall vara muddväv, men jag kommer använda det som vilken trikå som helst då den inte är tillräckligt elastisk i min smak för att jag skall vilja använda det som muddväv)Jag körde ihop några snarlika färger och det var inga problem. Heller ingen av de som fick gå ensamma som färgade på sina egna ljusare ränder, sas.
Anso: har du tvättat upp dina tyger? Om du har det, tror du man vågar lägga ihop alla i samma tvätt?
Hello skrev:Jag har nog försökt att samköra rätt lika färger, skulle inte kasta in det vit/orange med de andra. Kanske fungerar men synd OM det skulle missfärga något annat tyg. Det har tagit sin lilla tid att tvätta alla tyger här.....Marine78 skrev:Färgåtergivningen blev över förväntan, brukar bli sisådär annars, men jag tycker nog att den blev väldigt bra denna gång. Så här har ni godbitarna (det enfärgade limefärgade skall vara muddväv, men jag kommer använda det som vilken trikå som helst då den inte är tillräckligt elastisk i min smak för att jag skall vilja använda det som muddväv)Jag körde ihop några snarlika färger och det var inga problem. Heller ingen av de som fick gå ensamma som färgade på sina egna ljusare ränder, sas.
Anso: har du tvättat upp dina tyger? Om du har det, tror du man vågar lägga ihop alla i samma tvätt?
Anso skrev:McMorrigan skrev:Har du köpt upp resten??!!Anso skrev:Flå´t.......FiaLisa skrev:Alltså, nu får hon väl ta och lägga upp lite nya auktioner som man kan dregla över.Eller är det kanske slut på tyget???![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?