Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av FiaLisa76
Nu finns det en massa nya auktioner såg jag... ;) :D
Jag råkade visst hitta dit jag oxå. Nu blir jag ju TVUNGEN att fixa en egen syhörna här hemma. Det är ju såå jobbigt att släpa symaskinen fram & tillbaka varje gång man blir sugen på att sy. Sen står den kvar på köksbordet i en vecka... :shock:
Förresten, alla ni sykunniga, detta trikåtyg behöver man zickzacka det?? Jag har ju en gammal maskin jag... :D
Av Marine78
Jag kan bara instämma i kören av lovord! Grymt fina tyger. Supermjuka och härliga i båda kvalitet och form. Nu skall overlocken få jobba ;-). Hämtade hem mina 3 kilo = 8 meter tyg från postutlämningsstället idag och är sååååå sugen på att klicka hem ännu mer. Farligt, farligt, men härligt härligt ;-) Ni vill väl inte se bilder va ;-) ?!
Användarens profilbild
Av aspen
Marine78 skrev:Jag kan bara instämma i kören av lovord! Grymt fina tyger. Supermjuka och härliga i båda kvalitet och form. Nu skall overlocken få jobba ;-). Hämtade hem mina 3 kilo = 8 meter tyg från postutlämningsstället idag och är sååååå sugen på att klicka hem ännu mer. Farligt, farligt, men härligt härligt ;-) Ni vill väl inte se bilder va ;-) ?!
nä, inte alls (har 4 pkt som väntar)
Av Marine78
Färgåtergivningen blev över förväntan, brukar bli sisådär annars, men jag tycker nog att den blev väldigt bra denna gång. Så här har ni godbitarna (det enfärgade limefärgade skall vara muddväv, men jag kommer använda det som vilken trikå som helst då den inte är tillräckligt elastisk i min smak för att jag skall vilja använda det som muddväv)

Bild

Anso: har du tvättat upp dina tyger? Om du har det, tror du man vågar lägga ihop alla i samma tvätt?
Av FiaLisa
Jag undrar vad det är för trikå säljaren har fått tag på. Hon måste ju ha köpt den rätt billigt eftersom hon säljer den rätt billigt. *väntar otåligt på två paket*
Användarens profilbild
Av Hello
Marine78 skrev:Färgåtergivningen blev över förväntan, brukar bli sisådär annars, men jag tycker nog att den blev väldigt bra denna gång. Så här har ni godbitarna (det enfärgade limefärgade skall vara muddväv, men jag kommer använda det som vilken trikå som helst då den inte är tillräckligt elastisk i min smak för att jag skall vilja använda det som muddväv)

Bild

Anso: har du tvättat upp dina tyger? Om du har det, tror du man vågar lägga ihop alla i samma tvätt?
Jag körde ihop några snarlika färger och det var inga problem. Heller ingen av de som fick gå ensamma som färgade på sina egna ljusare ränder, sas.
Användarens profilbild
Av Anso
Hello skrev:
Marine78 skrev:Färgåtergivningen blev över förväntan, brukar bli sisådär annars, men jag tycker nog att den blev väldigt bra denna gång. Så här har ni godbitarna (det enfärgade limefärgade skall vara muddväv, men jag kommer använda det som vilken trikå som helst då den inte är tillräckligt elastisk i min smak för att jag skall vilja använda det som muddväv)

Bild

Jag körde ihop några snarlika färger och det var inga problem. Heller ingen av de som fick gå ensamma som färgade på sina egna ljusare ränder, sas.
Jag har nog försökt att samköra rätt lika färger, skulle inte kasta in det vit/orange med de andra. Kanske fungerar men synd OM det skulle missfärga något annat tyg. Det har tagit sin lilla tid att tvätta alla tyger här..... :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Jag måste rätta mig lite. De med gråmelerade ränder är lite olika i kvaliteten. Det som har blå och grå ränder är tunnare och det med grå och gröna ränder är nästan lika kraftigt som t.ex det Sverigefärgade tyget.
Av Marine78
Nej, det vitoranga har fått gått själv och är precis färdigtvättat, det var mest om det kan tänkas funka emd de andra som är kvar. De flesta har ju någon lika färg i sig så att säga och i stort sett alla har någon ljus färg i sig.
Av FiaLisa
:nono: Inte shoppa mer nu, FiaLisa. :nono:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
dubbelt
Senast redigerad av McMorrigan den lör apr 12, 2008 23:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Anso skrev:
McMorrigan skrev:
Anso skrev:
FiaLisa skrev:Alltså, nu får hon väl ta och lägga upp lite nya auktioner som man kan dregla över. :wink:
Eller är det kanske slut på tyget??? :shock:
Flå´t....... :hide: :floet2:
Har du köpt upp resten??!! :hellu:
:lol: Näää....inte än! :wink: :hellu: Men jag kunde inte låta bli! 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?