Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Helene skrev:
Elin skrev:
Helene skrev:Vi köpte en gammal brio tvillingvagn som var framåtvänd men vi borrade upp nitarna, vände den och skruvade ihop den!
Lite meck men det funkade!
vad skruvade ni med?

för alla skruv som vi testat smäller efter nån vecka - går av helt enkelt
Vagnsbult! :-D
haha
jag frågar vidare här också

var hittar man det? :wink:
Användarens profilbild
Av Helene
Elin skrev:
Helene skrev:
Elin skrev:
Helene skrev:Vi köpte en gammal brio tvillingvagn som var framåtvänd men vi borrade upp nitarna, vände den och skruvade ihop den!
vad skruvade ni med?

haha

;-)

Jag tror nog att det finns på alla såna där "gå-ni-och-kolla-på-kläder-pappa-går-in-här-en-stund"-affärer som har en massa verktyg och sånt.
Användarens profilbild
Av lindamarie
Helene skrev:
Elin skrev:
Helene skrev:
Elin skrev:
vad skruvade ni med?

haha

;-)

Jag tror nog att det finns på alla såna där "gå-ni-och-kolla-på-kläder-pappa-går-in-här-en-stund"-affärer som har en massa verktyg och sånt.
Kan man inte använda ngn form av nit? Heter det popnit kanske??
Av mamman
Helene skrev:
Elin skrev:
vad skruvade ni med?

Det borde funka med rostfria skruv (liet dyrare) dom håller bättre tror jag :roll:
Användarens profilbild
Av Asereht
Mammut skrev:Ja, vad tror ni som har gjort det förr? Går det att klä om den här vagnen så det blir bra? Blev helt kär i modellen, nästan som en sulky och med liggläge och vändbar OCH kromad! 8) ...men tyget var ju .... :ill:

http://www.blocket.se/vi/15800485.htm?ca=14_s

:help:
Går utmärkt. Jag har själv både en sån enkel och dubbel stående i hallen just nu. Int eomklädda än men tanken är att jag ska göra det. Fast nu har jag börjat heltidsjobba så tiden är knapp.

Men en kompis har klätt om en och själv har jag tidigare klätt om en Brio Duette syskonvagn och det gick utmärkt. Nu vet jag inte om hon har sitt galleri helt öppet men här är iaf en länk till Lindas omklädda Kimi: http://www.familjeliv.se/hem/lindadjo/g ... ng+av+vagn

Men bara så att du vet så är den där modellen som fö heter Kimi INTE vändbar. Har som sagt en själv nu och har haft på 90-talet då de fortfarande tillverkades och ingen av dem ahr varit vändbar. Fattar inte varför det står så, ägaren bör ju veta det. Men den ahr nästan helt liggläge. Jag har hyfsat utförliga bilder i mitt galleri på FL: http://www.familjeliv.se/hem/asereht/ga ... junga+Kimi

Det är en jättetrevlig vagn, förstår inte varför de slutade tillverka sådana här sulkys med nästan elt liggläge.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?