Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Ingen aning, det går säkert!!

men jag satt och tittade på bilden, och undrar, hur sjutton kan man vända den??? Suffletten sitter ju fast i handtaget?! jag tror inte den går att vända??!!
Användarens profilbild
Av sirisirius
nä, den går inte att vända mer än i den mening du vänder när du kör den. :lol:

går jättebra att klä om men suffletten är lite meckig.
Användarens profilbild
Av Mammut
...nä, ser nu att fotstödet sitter ju oxå fast, så det är ju omöjligt att den är vändbar... :( Varför skriver man så? :evil: ...eller är det jag som missuppfattar...menar hon nåt annat?? :hmm:
Suck! Jag vill ha en vagn som ser ut så, men är vändbar...det finns en modell, brio tror jag, som jag söker... Dagis har en, jag får väl flörta med dom! :wink:
Av mamman
När du hittat en och klätt om den finns det en till som behöver nytt tyg :lol:
Användarens profilbild
Av P
Jag har en gammal sådan från när min äldsta dotter var liten och den går inte att vända, sufletten går att snäppa av om man inte vill ha den och själva klädseln har jag för mej att den går att ta av och tvätta och då borde det ju gå att sy en ny.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
ia-fia skrev:Klä om den? Varför då? Det var ju blandade färger på klädseln så att den passade både en pojke och flicka.

:hellu: :lol:
:Hahaa: :iagree:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag uppfattar det som om tyget är vändbart (så man inte behöver tvätta det om det är skitigt på ena sidan).
Användarens profilbild
Av Mammut
Jag uppfattar det som om tyget är vändbart (så man inte behöver tvätta det om det är skitigt på ena sidan).
Ahaa! Det har du nog rätt i...

ia-fia skrev:
Klä om den? Varför då? Det var ju blandade färger på klädseln så att den passade både en pojke och flicka.

:Hahaa: Ja! Måste nog köpa den ändå!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Den går absolut att klä om. Jag håller med sirisirius om att det svåraste är sufletten.
Just nu håller jag på att klä om denna till bebisen i magen
Bild
och allt utom tyget till sufletten var avtagbart så det har jag bara sprättat isär och använt som mönster och sytt ihop det nya.
Men jag kom fram till att när den tillverkades så måste tyget till sufletten varit sytt först och sen har man nitat ihop de olika metalldelarna, så det blir mycket handsömnad på sufletten. :x
Användarens profilbild
Av Helene
Vi köpte en gammal brio tvillingvagn som var framåtvänd men vi borrade upp nitarna, vände den och skruvade ihop den!
Lite meck men det funkade!
Användarens profilbild
Av Mammut
Vi köpte en gammal brio tvillingvagn som var framåtvänd men vi borrade upp nitarna, vände den och skruvade ihop den!
Jättenra ide, tack för tipset! :tumup:
...men lite meckigt när man vill växla framåt/bakåtvänd! :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
Helene skrev:Vi köpte en gammal brio tvillingvagn som var framåtvänd men vi borrade upp nitarna, vände den och skruvade ihop den!
vad skruvade ni med?

för alla skruv som vi testat smäller efter nån vecka - går av helt enkelt
Användarens profilbild
Av Helene
Elin skrev:
Helene skrev:Vi köpte en gammal brio tvillingvagn som var framåtvänd men vi borrade upp nitarna, vände den och skruvade ihop den!
vad skruvade ni med?

Vagnsbult! :-D
Användarens profilbild
Av Ester
Helene skrev:
Elin skrev:
vad skruvade ni med?

Vagnsbult! :-D
haha
jag frågar vidare här också

var hittar man det? :wink:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?