Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Lin skrev:Hur stor hjälp tror du att du kommer få när många här själva vill ha ett antal färgsättningar av den. Jag har svårt att bestämma mig själv då, först om jag behöver en sjal till. Vad färg i så fall. Tror att jag hade valt antingen candy, earth eller en orginal. Orginalen i så fall för att färga den. Men i så fall blir frågan svart och vad för annan färg skulle det i så fall vara? Röd, lila, turkost, gul, rosa, orange..... Med den kan du ju få så himla många olika varianter att det kanske är lättast att gå på någon av de som redan finns.Ni var verkligen till hjälp.
Jag gillar Candy, Earth, Fresh, Ocean och tycker inte d e andra är så dumma de heller...![]()
Lin skrev:Ja, jag tror att du passar i dina milda gröna färg. Om man vill ha en mer klargrön så kanske man ska köpa den turkosa och färga den med mandarin, då får man ju mer som min gröna wellen. Fast jag tror att denna dova gröna hade varit väldigt fin på dig.thanisa skrev:Rent spontant så tänker jag någon av de tre översta så earth, candy eller fresh. Tror att en earth skulle vara mycket fin på dig och knuten vill du ha lite mer färg så hade candy varit det jag hade valt åt dig.Umm... Jag tycker om Candy. Men den kanske är lite för mycket för gråa lilla mig. Kanske svårmatchad och så tröttnar man...?
Earth och Fresh är jättefina också, skulle jag passa i den gröna tror du?
thanisa skrev:Jamen nu vet jag. Jordbarn är ju given för en grön. Jag71 tar den lila och Lin tar den bruna. Då kan jag välja en orginal eller en candy. På det sättet kan vi få se många olika sorter av dem. För inte ska vi välja samma allihopa?Om det sen visar sig att man inte tyckte om sin färg kanske man kan bytlånas i några dagar för att kolla om den andra färgen passar en bättre. Vore väldigt löjligt att gå alla på stan i samma sorts sjal bara olika färger.
jag71 skrev:Det hade varit en syn det, synd bara att det är svårt att få någon att sitta i den för min del. Tova går nog med på det ett tag, lillen vill dock helst gå själv men ibland kan han nog tänka sig att sitta i sjal.thanisa skrev:Jamen nu vet jag. Jordbarn är ju given för en grön. Jag71 tar den lila och Lin tar den bruna. Då kan jag välja en orginal eller en candy. På det sättet kan vi få se många olika sorter av dem. För inte ska vi välja samma allihopa?Om det sen visar sig att man inte tyckte om sin färg kanske man kan bytlånas i några dagar för att kolla om den andra färgen passar en bättre. Vore väldigt löjligt att gå alla på stan i samma sorts sjal bara olika färger.![]()
![]()
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?