[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1239419
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vilken ellevill-sjal ska jag ha, rent hypotetiskt? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
zara fresh tycker jag var läcker.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Håller med zmurfan, Fresh var läcker =) Men Earth var också :love:
Annars skulle man kanske kunna nöja sig med en Ocean eller en Candy... :wink:

Ska inte gå in på sånna sidor har jag ju insett för länge sedan, och ändå gör jag det :roll: :lol:

Vilken är det du tycker bäst om och har du nån annan sjal i liknande färger?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Rent hypotetiskt alltså... :roll:

Den gröna är så fin. (den kanske jag ska ha - rent hypotetiskt och utan sjalbarn att bära)
Och den rosa/röda.
Svart/vit är också väldigt fin... och brun... och... nä jag är ingen vidare hjälp känner jag. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Rent spontant så tänker jag någon av de tre översta så earth, candy eller fresh. Tror att en earth skulle vara mycket fin på dig och knuten vill du ha lite mer färg så hade candy varit det jag hade valt åt dig.
Användarens profilbild
Av naimiez
Men vad i!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

VARFÖR har jag slutat bära?????

Gisses vad snygga!!!!!!! :loving::loving::loving::loving::loving::loving::loving:
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev::Hahaa: Ni var verkligen till hjälp. :wink:

Jag gillar Candy, Earth, Fresh, Ocean och tycker inte d e andra är så dumma de heller... :roll: :lol:
Hur stor hjälp tror du att du kommer få när många här själva vill ha ett antal färgsättningar av den. Jag har svårt att bestämma mig själv då, först om jag behöver en sjal till. Vad färg i så fall. Tror att jag hade valt antingen candy, earth eller en orginal. Orginalen i så fall för att färga den. Men i så fall blir frågan svart och vad för annan färg skulle det i så fall vara? Röd, lila, turkost, gul, rosa, orange..... Med den kan du ju få så himla många olika varianter att det kanske är lättast att gå på någon av de som redan finns. :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
jag tycker earth eller fresh känns som dig...
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev:
thanisa skrev:Rent spontant så tänker jag någon av de tre översta så earth, candy eller fresh. Tror att en earth skulle vara mycket fin på dig och knuten vill du ha lite mer färg så hade candy varit det jag hade valt åt dig.
Umm... Jag tycker om Candy. Men den kanske är lite för mycket för gråa lilla mig. Kanske svårmatchad och så tröttnar man...?

Earth och Fresh är jättefina också, skulle jag passa i den gröna tror du? :hmm:
Ja, jag tror att du passar i dina milda gröna färg. Om man vill ha en mer klargrön så kanske man ska köpa den turkosa och färga den med mandarin, då får man ju mer som min gröna wellen. Fast jag tror att denna dova gröna hade varit väldigt fin på dig.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag vill ha en lila eller den bruna. Fast jag har ju så många bruna sjalar så det får kan jag nog inte. Får Skrutt bestämma ska vi ha en av varje! Kanske ska lyssna på honom?! Fast dem pengarna finns inte. Får Skrutt bara välja en så blir det en den blå (som jag tycker minst om).

Jag tycker du ska köpa en brun och sen komma på att du inte vill ha den och ändå inte ha hjärta att sälja den så du lånar ut den till mig och köper en ny som är grön för den färgen skulle vara så vacker på dig. (lång mening? nej inte alls var glad för att jag inte skrev ihop alllllla ord!)
Användarens profilbild
Av thanisa
Jamen nu vet jag. Jordbarn är ju given för en grön. Jag71 tar den lila och Lin tar den bruna. Då kan jag välja en orginal eller en candy. På det sättet kan vi få se många olika sorter av dem. För inte ska vi välja samma allihopa?
Användarens profilbild
Av jag71
thanisa skrev:Jamen nu vet jag. Jordbarn är ju given för en grön. Jag71 tar den lila och Lin tar den bruna. Då kan jag välja en orginal eller en candy. På det sättet kan vi få se många olika sorter av dem. För inte ska vi välja samma allihopa?
Om det sen visar sig att man inte tyckte om sin färg kanske man kan bytlånas i några dagar för att kolla om den andra färgen passar en bättre. Vore väldigt löjligt att gå alla på stan i samma sorts sjal bara olika färger. :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
jag71 skrev:
thanisa skrev:Jamen nu vet jag. Jordbarn är ju given för en grön. Jag71 tar den lila och Lin tar den bruna. Då kan jag välja en orginal eller en candy. På det sättet kan vi få se många olika sorter av dem. För inte ska vi välja samma allihopa?
Om det sen visar sig att man inte tyckte om sin färg kanske man kan bytlånas i några dagar för att kolla om den andra färgen passar en bättre. Vore väldigt löjligt att gå alla på stan i samma sorts sjal bara olika färger. :lol: :lol: :lol:
Det hade varit en syn det, synd bara att det är svårt att få någon att sitta i den för min del. Tova går nog med på det ett tag, lillen vill dock helst gå själv men ibland kan han nog tänka sig att sitta i sjal.
Användarens profilbild
Av zingo
De finns väl inte i lager än nån av den men 1 MAJ så är det bara å köpa!
Jag tycker du ska ha en grön :D men den bruna :D är oxå snygg.
Jag tycker bäst om candy! :love:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?