Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Idag åkte jag och W med några familjemedlemmar till Louisiana. Jag tänkte väl inte orda så mycket om att det var trevligt där och solen sken, men desto mer om att vagnen var hemma! 8) Ringsjalen och Didy Irisen fick turas om att bära och det gick så bra, jag slutar aldrig häpna över hus smidigt det är att bära och slippa vagn! (Dessutom stod det på deras hemsida att liten vagn eller bärsele rekommenderas, och jag såg iaf en sjalande mamma till där!) Och W som alltid varit svårsomnad och orolig är LÄTTSOMNAD och totalt avslappnad nöjd och trygg när han sjalas. Två gånger somnade han bara sådär, utan ett knyst, och det är verkligen en stor grej för oss. Och mina föräldrar, som tyckt att det varit aningens knepigt att utesluta vagn, kommenterar hela tiden hur nöjd W ser ut och verkar när han sjalas!

Nu är jag på jakt efter en tunnare sjal än Irisen, den är lite knölig ibland med sitt tjocka (fina) tyg.. :roll: :D
Användarens profilbild
Av nevin
Härligt! Det är verkligen underbart att upptäcka hur enkelt livet blir med sjalarna!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: sjal är bra :)
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Åh Louisiana, mitt favoritställe!!! Jag bara måste dit snart, fick ett sånt sug av ditt inlägg. Låter härligt med sjalbärande där :)
Det var en kompis som undrade om det faktiskt var barnvänligt sinnad personal där, men jag har då aldrig märkt någon avog inställning... Om det till och med står tips på hemsidan så är det nog fritt fram!
Användarens profilbild
Av camsch
Får jag komma med en dum fråga: Vad är Louisiana?

Men annars håller jag med om att på "svårtillgängliga" ställen är sjal verkligen toppen, framförallt om någon annan kan bära skötväska :)
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
camsch skrev:Får jag komma med en dum fråga: Vad är Louisiana?

Men annars håller jag med om att på "svårtillgängliga" ställen är sjal verkligen toppen, framförallt om någon annan kan bära skötväska :)
Luoisiana är ett konstmuseum som ligger utanför Helsingör i Humlebaek.
http://www.louisiana.dk/
Just nu har de årets stora utställning Cezanne & Giacometti! 20/2-29/6.
För de lite större barnen finns Börnehuset, där barn själva kan leka med konst och olika material.
Öresundstågen stannar där så du tar dig enkelt och smidigt dit och hem från Sverige :D
Användarens profilbild
Av november
Shasista skrev::vågen: Klart du måste ha en sjal till, det är nu det börjar. :twisted: En EllaRoo kanske?
jag är ju sugen på en sån där gås..... men kanske en ella roo, vad var nu det för nån... *tänker*
Användarens profilbild
Av november
Helene-Gia skrev:Åh Louisiana, mitt favoritställe!!! Jag bara måste dit snart, fick ett sånt sug av ditt inlägg. Låter härligt med sjalbärande där :)
Det var en kompis som undrade om det faktiskt var barnvänligt sinnad personal där, men jag har då aldrig märkt någon avog inställning... Om det till och med står tips på hemsidan så är det nog fritt fram!
Där var många barn i alla storlekar! Man kan fika lite var som helst, mycket bänkar att slå sig ner och amma på. Vagn är dock inte att rekommendera, mycket trappor och krångligheter.
Användarens profilbild
Av camsch
nickedockan skrev:
jag är ju sugen på en sån där gås..... men kanske en ella roo, vad var nu det för nån... *tänker*
Gås, gås, gås...! *röstar för gås*
Jag ÄLSKAR min gås (slät sådan), och är sugen på att skaffa en eller ett par till :lol:
Supermjuk, avlastar bra, och liten när den är packad... Lägg därtill billig så kan det ju inte bli bättre :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?