- tis apr 01, 2008 19:40
Idag åkte jag och W med några familjemedlemmar till Louisiana. Jag tänkte väl inte orda så mycket om att det var trevligt där och solen sken, men desto mer om att vagnen var hemma!
Ringsjalen och Didy Irisen fick turas om att bära och det gick så bra, jag slutar aldrig häpna över hus smidigt det är att bära och slippa vagn! (Dessutom stod det på deras hemsida att liten vagn eller bärsele rekommenderas, och jag såg iaf en sjalande mamma till där!) Och W som alltid varit svårsomnad och orolig är LÄTTSOMNAD och totalt avslappnad nöjd och trygg när han sjalas. Två gånger somnade han bara sådär, utan ett knyst, och det är verkligen en stor grej för oss. Och mina föräldrar, som tyckt att det varit aningens knepigt att utesluta vagn, kommenterar hela tiden hur nöjd W ser ut och verkar när han sjalas!
Nu är jag på jakt efter en tunnare sjal än Irisen, den är lite knölig ibland med sitt tjocka (fina) tyg..

Nu är jag på jakt efter en tunnare sjal än Irisen, den är lite knölig ibland med sitt tjocka (fina) tyg..

W - 07
C och M - 10

Mobilsurfar oftast, därav korta svar.

Mobilsurfar oftast, därav korta svar.