- tor jan 19, 2006 17:17
Nar ni ska ut och tar pa jackan, hur gör ni da för att sjalen inte ska aka upp pa axlarna? Det ar ju helkepigt att dra ner den igen nar jackan val ar pa..
Eller ar detkanske bara jag som ar klumpig
Sen har jag ju last har att barnet ska sitta i navelhöjd eller högre. Maste saga att jag har litesvart att fa till det. Lyckas jag tycker jag nog att det blir sa trangt och att det trycker massa över mina kansliga axlar!? Brukar knyta högt men liite lösare men da sjunker hon ju ner anda efter ett tag..
Och Katla gillar inte heller alltför tight knytning. Sen ar det ju sa att da kommer ju huvudet framför ens eget. Helt ok i vaket tillstand (babisens alltsa, brukar inte sova sa ofta sjalv med sjal
) men om hon somnar vill jag kunna peta in huvudet under sjaltyget sa att hennes huvud lutar mot mig. Sa brukar vi ha det pa promenad ocksa sa hon slipper den kalla vinden rakt i ansiktet.
Hur gör ni? Lite tips kanske?
Det ar förresten en baby bundler jag har.

Eller ar detkanske bara jag som ar klumpig

Sen har jag ju last har att barnet ska sitta i navelhöjd eller högre. Maste saga att jag har litesvart att fa till det. Lyckas jag tycker jag nog att det blir sa trangt och att det trycker massa över mina kansliga axlar!? Brukar knyta högt men liite lösare men da sjunker hon ju ner anda efter ett tag..

Och Katla gillar inte heller alltför tight knytning. Sen ar det ju sa att da kommer ju huvudet framför ens eget. Helt ok i vaket tillstand (babisens alltsa, brukar inte sova sa ofta sjalv med sjal

Hur gör ni? Lite tips kanske?
Det ar förresten en baby bundler jag har.