Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
tinaw skrev:
esarina skrev:
tinaw skrev:Är locket löst alltså? Bilderna poppar inte fram för mig så jag får klicka på en i taget, och det fixar inte min amningshjärna...
Nej, det är samma typ som du syr, bara sydd annorlunda. Bildserien finns också här, om det hjälper för att se sammanhanget.
Det hjälpte, och nej, det är inte samma som jag syr, flärpen är lös.
Nu hänger jag inte med alls. Jag menar den beskrivningen du har på bäranära under gratismönster och sylänkar. :hmm: OK, nu kollade jag de färdigsydda. Nej då är det inte samma typ som dem. :)
Användarens profilbild
Av tinaw
esarina skrev:
tinaw skrev:
esarina skrev:
tinaw skrev:Är locket löst alltså? Bilderna poppar inte fram för mig så jag får klicka på en i taget, och det fixar inte min amningshjärna...
Nej, det är samma typ som du syr, bara sydd annorlunda. Bildserien finns också här, om det hjälper för att se sammanhanget.
Det hjälpte, och nej, det är inte samma som jag syr, flärpen är lös.
Nu hänger jag inte med alls. Jag menar den beskrivningen du har på bäranära under gratismönster och sylänkar. :hmm: OK, nu kollade jag de färdigsydda. Nej då är det inte samma typ som dem. :)
Nu när jag kollar min beskrivning så är det ju samma, det är bara jag som vimsar till det eftersom jag syr annorlunda numera! Sorry! :D
Av surftrollet
linafelicia skrev:Vilken bra beskrivning. Den måste jag testa innan bebisen kommer :lol:
Jag älskar det prickiga tyget. Jag håller på för fullt att byta klädsel på min barnvagn och det prickiga tyget är innuti sufletten och i liggdelen. Det ser ut som jag får lite tyg över så jag kanske ska göra mig ett matchande blöjfodral. :D
Det låter som en snygg vagn! :) Höjden av synördighet, matcha vagn och blöjfodral? :lol: ;) Me like! :tumsup:
Användarens profilbild
Av aspen
tassar jag oxå.

hm, skulle vilja ha en sparfunktion på inlägg. alla inlägg man svarar i behöver man ju inte spara ;-) Går det rent praktiskt? ;-)
Användarens profilbild
Av Key
*tass*
Användarens profilbild
Av miriel
Snygg instruktion, tassmärker så jag kan titta mer när jag har tid. :D
Användarens profilbild
Av lingonben
*tasselitass*
Användarens profilbild
Av zmurfan
Åh, den var ju busenkel!

Tack för tipset!
Av Cirynne
Vilken tjusig bildserie och bra påse! *tassar*
Användarens profilbild
Av zmurfan
zmurfan skrev:Åh, den var ju busenkel!

Tack för tipset!
Det bidde 4 stycken påsar idag! :shock: :D
Nu ska jag bara göra stängningsanordning på dem. Och komma på vad jag ska ha dem till.
Av surftrollet
zmurfan skrev:
zmurfan skrev:Åh, den var ju busenkel!

Tack för tipset!
Det bidde 4 stycken påsar idag! :shock: :D
Nu ska jag bara göra stängningsanordning på dem. Och komma på vad jag ska ha dem till.
:lol:
Jag har bara sytt demo-exet än så länge. Sedan kom jag inte på användningsområden för fler. Men nu har jag kommit på hur jag ska lösa förvaringen av tygsaker i arbetsrummet, och då behöver jag nog minst 6 påsar av olika storlekar. 8) (Ett plus är att när jag syr dem så kanske tyghögarna krymper över gränsen för vad skåpen kommer rymma... ;))
:blahblah:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Neej, nu funkar inte bilderna för mig :(
Just som jag var sysugen
Av surftrollet
Nej, tyvärr är servern nere. Det var inte helt givet att jag ens skulle kunna surfa. :roll: Men imorgon kommer serverns nya moderkort! :D
Användarens profilbild
Av Mipsan
*tassar*

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?