Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Björklöv skrev:Smart! (Fast just nu är jag så trött så jag får inte ihop det riktigt :hmm: )
Tror jag läste beskrivningen fem gånger innan jag fick i hop det i mitt huvud!!! :roll: :wink: Nu tror jag att jag förstår så nu ska jag ge mig på ett blöjfodral!!!! :D
Av surftrollet
lotti skrev:
Björklöv skrev:Smart! (Fast just nu är jag så trött så jag får inte ihop det riktigt :hmm: )
Tror jag läste beskrivningen fem gånger innan jag fick i hop det i mitt huvud!!! :roll: :wink: Nu tror jag att jag förstår så nu ska jag ge mig på ett blöjfodral!!!! :D
Det är inte världens lättaste att föklara tydligt heller :roll: ;) men jag tror det klarnar när ni sitter där med tygbitarna. Brukar vara enklare att göra än att föreställa sig hur det fungerar. :)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Tass jag med....
Användarens profilbild
Av Fine
Fiffigt! En sån där ska jag sy. Kom på häromdagen att hunden skulle behöva en egen påse med sina tillhörigheter i, när han ska följa med bort. Den här blir säkert utmärkt för det ändamålet.
Användarens profilbild
Av lotti
esarina skrev:
lotti skrev:
Det är inte världens lättaste att föklara tydligt heller :roll: ;) men jag tror det klarnar när ni sitter där med tygbitarna. Brukar vara enklare att göra än att föreställa sig hur det fungerar. :)
Jo, din beskrivning var bra, det är jag som är trög bara! :lol:
Blöjpåsen är klar, kolla min andra tråd!! :wink: fick bara sprätta och sy om en gång!! :roll:
Användarens profilbild
Av puppan
tasselitass

Tack för tipset!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Är locket löst alltså? Bilderna poppar inte fram för mig så jag får klicka på en i taget, och det fixar inte min amningshjärna...
Av surftrollet
tinaw skrev:Är locket löst alltså? Bilderna poppar inte fram för mig så jag får klicka på en i taget, och det fixar inte min amningshjärna...
Nej, det är samma typ som du syr, bara sydd annorlunda. Bildserien finns också här, om det hjälper för att se sammanhanget.
Användarens profilbild
Av sirisirius
satt just och fundera på vad jag skulle skylla på men.. javisst jag är trött ja. :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
tass & tack! :)
Användarens profilbild
Av tinaw
esarina skrev:
tinaw skrev:Är locket löst alltså? Bilderna poppar inte fram för mig så jag får klicka på en i taget, och det fixar inte min amningshjärna...
Nej, det är samma typ som du syr, bara sydd annorlunda. Bildserien finns också här, om det hjälper för att se sammanhanget.
Det hjälpte, och nej, det är inte samma som jag syr, flärpen är lös.

*rotar bild på mina*
Senast redigerad av tinaw den tis mar 25, 2008 20:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Vilken bra beskrivning. Den måste jag testa innan bebisen kommer :lol:
Jag älskar det prickiga tyget. Jag håller på för fullt att byta klädsel på min barnvagn och det prickiga tyget är innuti sufletten och i liggdelen. Det ser ut som jag får lite tyg över så jag kanske ska göra mig ett matchande blöjfodral. :D
Av surftrollet
tinaw skrev:
esarina skrev:
Det hjälpte, och nej, det är inte samma som jag syr, flärpen är lös.
Nu hänger jag inte med alls. Jag menar den beskrivningen du har på bäranära under gratismönster och sylänkar. :hmm: OK, nu kollade jag de färdigsydda. Nej då är det inte samma typ som dem. :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?