- ons mar 12, 2008 21:39
Tre ungar
Pysselblogg
Jag vill ha lappar att sätta på mina hemmagjorda grejer. Men vad ska det stå? Min pysselblogg heter K-märkt och just nu står det mellan det och kajsahelena. Det första är ju lite fyndigt, men det är ju också ett inarbetat uttryck, eller vad man ska säga. Ibland är jag med på designmarknad och säljer grejer och då är det kanske inte så bra. Någon som har något annat förslag?
Och finns det något annat bra ställe än minanamnband.se att beställa ifrån. Ska det stå kajsahelena på lapparna gillar jag inte typsnitten man kan välja där.
Det blev visst en fråga till, är det någon som specialbeställt från minanamnband? Vad kostar det på ett ungefär?
Och finns det något annat bra ställe än minanamnband.se att beställa ifrån. Ska det stå kajsahelena på lapparna gillar jag inte typsnitten man kan välja där.
Det blev visst en fråga till, är det någon som specialbeställt från minanamnband? Vad kostar det på ett ungefär?
Senast redigerad av Knyttet & K den fre mar 14, 2008 23:45, redigerad totalt 1 gånger.
Tre ungar

Pysselblogg