Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Anso skrev:Alltid!melon skrev:Dig kan man lita på!
Anso skrev:Förresten, vad är tränsen gjorda av? Är det färdiga band eller har du varit riktigt kreativ och virkat????Kreativ virkning![]()
![]()
Skogskajsa skrev:bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
:Plockar upp hakan från tangentbordet där den hamnade på B-knappen:
Va snygga! Får ungarna verkligen leka med dom?
KajsaW skrev:Nu har jag lånat hem boken på bibban, nu ska här sys pållar!Tilda bomullsgarn: stick- och virkgarn. Det röda tränset däremot är virkat i ett tunnare virkgarn som är flerfärgat.
Men jag måste fråga, manen, vad har du gjort den av. Ser ju onekligen ut som samma garn som grimman, virkgarn?
Stod ju frans i beskrivningen, men lär ju aldrig hitta så lång frans som jag vill ha och som du har! De är verkligen urmysiga!
KajsaW skrev:Tack!Jag gjorde typ 50 flätor som jag sydde fast tätt bredvid varandra på ett bomullsband, och som jag sen sydde fast i sömmen på hästen.![]()
Men du hur gjorde du med manen? Fäste du alla garnstumpar i en remsa, eller har du något bra tips?
Tänker mig att det är lättare att göra ett "halvslag" runt något på mitten av varje tråd som man sedan syr fast.. ?
KajsaW skrev:Jo, en fråga till. Hur mycket garn gick åt per hästman? Och är det knutet i varje ändå, eller bara avklippt?Kanske 25 gram? Har endel kvar på nystanet men mitt batteri på vågen är slut tyvärr... Jag har bara klippt av ändarna.
TACK IGEN!!!!
glis skrev:jag undrar lite om den där träffen? Har ni tid någon gång? Velour köper jag någon annan gång när jag kan hälsa på kollegan i garaget, men en träff...Klart vi ska ha en träff! Om det bara blir vi kan vi ju bestämma själva, men vi kanske kan dra ihop till en större träff? *funderar*
Elisa skrev:Jösses vilka hästar, alldeles fantastiskt fina. Lyckliga Siri och Dante.Tack
melon skrev:Det är hysteriskt roligt att sy i velourDet blir så mjukt och gossigt och barnen älskar det!
Titta vilka häftiga pållar det kan bli om man har nära till en fin plyschaffär () och får låna en kalikå-bok av snälla anso:
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?