- mån jan 09, 2006 12:26
Jepp, idag var jag in på indiska och de har erbjudande "Tag 2 betala för 1". Varor med röd prislapp gällde det och man fick den billigaste varan på köpet.
Jag köpte en stor lång duk i rengbågsfärger för 99 kr! (köpte nåra smålöpare också som jag då fick på köpet)
Nu vet jag inte om jag ska försöka göra långsjal, ringsjal eller klippa sönder till en mei-tai...puh...
Den är inte så stretchig så långsjal kanske inte passar så bra, ringsjal har jag redan en jättebra så det kanske får bli en mei-tai av det...

Hm...den kanske är lite pride/gay:aktig dendär duken...det såg jag inte affären...vad tror ni? Det kanske misstolkas om jag sjalar i en sån?
Jag köpte en stor lång duk i rengbågsfärger för 99 kr! (köpte nåra smålöpare också som jag då fick på köpet)
Nu vet jag inte om jag ska försöka göra långsjal, ringsjal eller klippa sönder till en mei-tai...puh...
Den är inte så stretchig så långsjal kanske inte passar så bra, ringsjal har jag redan en jättebra så det kanske får bli en mei-tai av det...

Hm...den kanske är lite pride/gay:aktig dendär duken...det såg jag inte affären...vad tror ni? Det kanske misstolkas om jag sjalar i en sån?

Senast redigerad av Skogskajsa den mån jan 09, 2006 17:23, redigerad totalt 1 gånger.
Mamma till Lukas -05 och Nemi -07 och Lilleman -16
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.