Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jepp, idag var jag in på indiska och de har erbjudande "Tag 2 betala för 1". Varor med röd prislapp gällde det och man fick den billigaste varan på köpet.
Jag köpte en stor lång duk i rengbågsfärger för 99 kr! (köpte nåra smålöpare också som jag då fick på köpet)
Nu vet jag inte om jag ska försöka göra långsjal, ringsjal eller klippa sönder till en mei-tai...puh...
Den är inte så stretchig så långsjal kanske inte passar så bra, ringsjal har jag redan en jättebra så det kanske får bli en mei-tai av det...

Bild

Bild

Hm...den kanske är lite pride/gay:aktig dendär duken...det såg jag inte affären...vad tror ni? Det kanske misstolkas om jag sjalar i en sån? :?
Senast redigerad av Skogskajsa den mån jan 09, 2006 17:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
melon skrev:Jag vill se en Skogskajsa-MT! *nyfiken* :D :D :D
Jag också! Helst en fin denna gången :-D
Funderar på om man kan ta en av löparna som ryggtavla i mei-taien kanske. Jag kikade lite på smådukar med paljetter och pärlor i också för 15 kr. Men det var ingen som var riktigt min stil, annars hade det kunnat vara coolt till ryggtavla!
Användarens profilbild
Av melon
Skogskajsa skrev:
melon skrev:Jag vill se en Skogskajsa-MT! *nyfiken* :D :D :D
Jag också! Helst en fin denna gången :-D
Funderar på om man kan ta en av löparna som ryggtavla i mei-taien kanske. Jag kikade lite på smådukar med paljetter och pärlor i också för 15 kr. Men det var ingen som var riktigt min stil, annars hade det kunnat vara coolt till ryggtavla!
Fin? Det är klart den blir fin!!! 8)

Syr du en med pärlor på som du inte blir nöjd med, lovar jag att köpa den! Om den inte är rosa eller spygrön då förstås! :wink:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
melon skrev:Fin? Det är klart den blir fin!!! 8)

Syr du en med pärlor på som du inte blir nöjd med, lovar jag att köpa den! Om den inte är rosa eller spygrön då förstås! :wink:
Njae...e ju inte så gla i den ja sydde sist..men då blev det ju fel i tygköpet så det jag tänkt till rygg blev till band och tvärtom.

Du får shoppa loss lite på indiska du också å fixa en mei-tai
Du är ju värsta pysslan har jag allt sett!
Användarens profilbild
Av boosten
Ooooo vad fin den duken var!! Lär ju bli grymt fin som mei tai! Jag kanske måste härmas och gå på Indiska... :oops:
Användarens profilbild
Av marlene
iiiih vilken fin duk, hur lång var det? Jag har inte sett den här på vårat indiska annars hade jag garanterat köpt den
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har suktat efter den duken, dock var den på fullpris då jag såg den här i Luleå, men den är fiiiiin! :lol:

(kan kanske tillägga att jag hade tankar på att vara orginell och ha den på bordet.... :wink: )
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
marlene skrev:iiiih vilken fin duk, hur lång var det? Jag har inte sett den här på vårat indiska annars hade jag garanterat köpt den
Den är 2 meter lång
Användarens profilbild
Av marlene
ååååh jag har inte sett den här på vårat indiska :cry: jag måste nog ta mig in till stan och kolla lite mer noga tror jag.
Användarens profilbild
Av frida
Hm...den kanske är lite pride/gay:aktig dendär duken...det såg jag inte affären...vad tror ni? Det kanske misstolkas om jag sjalar i en sån?
Låt det tolkas som det vill!! Snygg, jag röstar för att göra en MT om bredden räcker.
Användarens profilbild
Av melon
Skogskajsa skrev:

Njae...e ju inte så gla i den ja sydde sist..men då blev det ju fel i tygköpet så det jag tänkt till rygg blev till band och tvärtom.

Ehh...... Jag börjar få liiite svårt att motivera tygköp till fler bärgrejer... :oops: Och nästa sak som står i kö till symaskinen är ett par tygblöjor, och jag är så sugen på att testa så jag knappt kan vänta på att få hit tyget. Det kliar i fingrarna.

Tygerna var ju helt underbara! Speciellt det lila. Och det blå. Och det randiga. Ja, de var fina helt enkelt! :D Ska bli kul att se vad du trollar fram av dem! :wink:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
melon skrev:
Skogskajsa skrev:

Ehh...... Jag börjar få liiite svårt att motivera tygköp till fler bärgrejer... :oops: Och nästa sak som står i kö till symaskinen är ett par tygblöjor, och jag är så sugen på att testa så jag knappt kan vänta på att få hit tyget. Det kliar i fingrarna.

Tygerna var ju helt underbara! Speciellt det lila. Och det blå. Och det randiga. Ja, de var fina helt enkelt! :D Ska bli kul att se vad du trollar fram av dem! :wink:
Ush, nu sätter du ju press på mig!! :P
Användarens profilbild
Av Pyron
Åhh vad fin. Nu måste även jag ta mig till Indiska. Men jag tror att jag ska ha den som duk, Om den finns här.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Nu är jag i full gång hemma att sy MT, men jag delade på tyget så att det ska räcka till en ringsjal också! :D

Nu måste jag bara införskaffa spännen och remmar till MT från baranara.se och sjalringar från nånstans...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?