Först och främst TACK för alla tips!!
Sen har jag kollat igen och av dom topparna jag har och kan ha på mig finns storlekarna 44-50.
milimina: Ja, jag gillar stora urringningar, jag tycker det är snyggt, men jag känner inte att jag måste dölja mina stora(?) bröst. dom får gärna se stora ut... jag vill endast undvika att dom ser hängiga ut. (Mer än dom är

). Stor/djup urringning är i alla fall snyggast och ett bra sätt att undvika att jag ser ut som en påse med huvud på.
Jag vet inte riktigt med hur det bör vara under bysten. Min mage sticker ganska mycket ut, är ungefär som när jag var i vecka 20-nånting, men mer hängig. Jag skojar inte, det bara är så. Så många kläder gör att min mage verkar ännu större och jag skulle bli sååå ledsen om någon fråger om jag är gravid.
En annan sak:
Jag har tänkt över att jag kanske har trampat någon på tårna i den här tråden. Det var aldrig min mening.
Jag väger seriöst för mycket och måste gå ner i vikt, också av hälsomässiga skäl.
Jag vet att andra väger lika mycket eller mer... eller mindre... Men man ser ju inte på andra lika kritisk som man ser på sig själv. Inte jag i alla fall.
Förlåt om jag med all min prat om vikt och utseende och storleker har uttryckt mig klumpigt och sårande.
Och det är klart att man oavsett hur smal eller tjock eller snygg man är kan ha behov av råd och tips angående kläder.