Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Min kusin ska få sitt fjärde barn här i dagarna, och med fyra småbarn tycker åtminstone jag att en trikåsjal givetvis är den mest praktiska present man kan tänka sig! ;) Hon ska förlösas med kejsarsnitt, men visst går det alldeles utmärkt att sjala efter ett snitt?

Jag har efter visst övervägande bestämt att en Sino nog blir bra, men nu grunnar jag på färgen... egentligen tycker jag kråkbär är snyggast men tyvärr blir ju svart urblekt efter ett tag och det är inte så snyggt. Jag funderar på havssäv, den ser väldigt grå ut på alla skärmbilder men jag har för mig att jag har sett den i verkligheten och att den gick mer åt det beige hållet. Någon som vet?
Eller ska jag slå till på en skogssäv? Grönt är väl aldrig fel...

Snälla hjälp mig att bestämma mig! :help:
Av Gummi
Jag röstar på Kråkbär eller Skogsväv.
Användarens profilbild
Av frida
Håller med Gummi- kråk eller skogssäv. (när den svarta är urtvättad är det dags för nåt nytt :) )
Havssäven är också jättesnygg tycker jag. Lite diskretare och lugn. Tycker den är ljust gröngrå. Den håller den svala färgskalan men är inte kylig. (vilken beskrivning :roll: )
Inte mycket till hjälp- ta en skogssäv, grönt är aldrig fel
Användarens profilbild
Av mossanvit
Jag hade en havssäv, och var verkligen nöjd med den! Den passar verkligen till allt! Om man har något grått på sig så kommer de grå tonerna fram, har man något grönt så syns det gröna osv. Riktigt nice :tumsup:
Användarens profilbild
Av jag71
Färger är ju svårt. Vad brukar hon och han ha för färger på sig, vilken färg skulle dem tycka var mest användbar?
Användarens profilbild
Av glis
Håller med föregående, jag gillar inte deras lite matta färger, de klär mig inte, men min kråkbär blev utbytt (nåja, den är nytvättad och undanlagd i väntan på nästa barn, troligen ett syster-barn) innan den blev det minsta blekt.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
jag71 skrev:Färger är ju svårt. Vad brukar hon och han ha för färger på sig, vilken färg skulle dem tycka var mest användbar?
Det är ju det som är problemet. Jag träffar dem inte så ofta att jag har örnkoll på vilka färger de gillar. Så jag tror på något hyfsat diskret som funkar till det mesta.

Just nu lutar det nog åt havssäv trots allt. Tack för era synpunkter! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?