- tor feb 28, 2008 23:06
Min kusin ska få sitt fjärde barn här i dagarna, och med fyra småbarn tycker åtminstone jag att en trikåsjal givetvis är den mest praktiska present man kan tänka sig!
Hon ska förlösas med kejsarsnitt, men visst går det alldeles utmärkt att sjala efter ett snitt?
Jag har efter visst övervägande bestämt att en Sino nog blir bra, men nu grunnar jag på färgen... egentligen tycker jag kråkbär är snyggast men tyvärr blir ju svart urblekt efter ett tag och det är inte så snyggt. Jag funderar på havssäv, den ser väldigt grå ut på alla skärmbilder men jag har för mig att jag har sett den i verkligheten och att den gick mer åt det beige hållet. Någon som vet?
Eller ska jag slå till på en skogssäv? Grönt är väl aldrig fel...
Snälla hjälp mig att bestämma mig!

Jag har efter visst övervägande bestämt att en Sino nog blir bra, men nu grunnar jag på färgen... egentligen tycker jag kråkbär är snyggast men tyvärr blir ju svart urblekt efter ett tag och det är inte så snyggt. Jag funderar på havssäv, den ser väldigt grå ut på alla skärmbilder men jag har för mig att jag har sett den i verkligheten och att den gick mer åt det beige hållet. Någon som vet?
Eller ska jag slå till på en skogssäv? Grönt är väl aldrig fel...
Snälla hjälp mig att bestämma mig!