- lör jan 07, 2006 20:59
Jag har en Patapum som jag bär med ute och kortare stunder inne med(dessutom bär maken med den), och en Rebozo som jag bär längre stunder med inne (den är skönare, men lite mer pyssel att ta på och av).
Det jag funderar på är en ringsjal. Är den smidigare än Patapumen eller fyller de ungefär samma funktion? Hur sned blir belastningen, jag har redan sned rygg så jag är egentligen väldigt tveksam till att bära på höften?
Och om man ska ha en ringsjal, vilken sort är bäst (vet knappt vad det finns för sorter).
Ja, sjal -:twisted: håller visst på och drar ned mig i träsket också
Det jag funderar på är en ringsjal. Är den smidigare än Patapumen eller fyller de ungefär samma funktion? Hur sned blir belastningen, jag har redan sned rygg så jag är egentligen väldigt tveksam till att bära på höften?
Och om man ska ha en ringsjal, vilken sort är bäst (vet knappt vad det finns för sorter).
Ja, sjal -:twisted: håller visst på och drar ned mig i träsket också

Anna
3 fina barn: Simon, mars -03, David, april -05, Nils, november -07
2 långa trikåsjalar, 1 dubbel trikåbärpåse, 5 vävda långsjalar, 1 ringsjal, 1 bärpåse, 2 bra selar, 1 BB, 1 Bugaboo
3 fina barn: Simon, mars -03, David, april -05, Nils, november -07
2 långa trikåsjalar, 1 dubbel trikåbärpåse, 5 vävda långsjalar, 1 ringsjal, 1 bärpåse, 2 bra selar, 1 BB, 1 Bugaboo