- tis jan 03, 2006 07:43
Jag har en Bära Barn sjal som jag vill sy om till en ringsjal, vilket sätt är bäst att göra det på?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Erik&Idasmamma skrev:Jag vet inte om det är det bästa, men jag sydde som Sannas vikning. Finns beskrivning under "sy själv" på första sidan.Vad kul att den används
Jag tyckte det blev jättebra.
/Katarina
Reidun skrev:Vilken storlek på ringarna har ni haft till Bära barn-sjalen? jag beställde medium från stellaris (7 cm?) och sydde enligt babydesigns mönster och det blev alldeles för tajt!?Jag har strl L på ringarna, och jag sydde utan vikning, tycker inte alls det är ett estetiskt problem, men jag har ju å andra sidan knappt sett nån annan ringsjal..
Reidun skrev:Vilken storlek på ringarna har ni haft till Bära barn-sjalen? jag beställde medium från stellaris (7 cm?) och sydde enligt babydesigns mönster och det blev alldeles för tajt!?Jag har medium och tycker att det funkar alldeles utmärkt
Reidun skrev:Marlene: hur har du sytt då? Misstänker att problemet är att jag sytt en söm alldeles bredvid ringarna (enligt mönstret, om jag nu fattat rätt?!) så de liksom sitter ihop och inte kan röra sig, om ni fattar vad jag menar. Tacksam för tips så jag kan fixa till detta, var så stolt över mig själv att jag äntligen tog mig för o fixa detta - så blev det blaj av det bara!Jag har sytt som beskrivningen på babydesign... 2 sömmar ca 10 cm från ringarna och en 4-5 cm från ringarna
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?