Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sussi med Maja
Var på Röda korsets second hand och hittade en jättefin jacka för 50:-! Den är som en blandning av jacka och cape, innertyget är i acryl/ull och yttertyget är poplin. Jag klippte en öppning i ryggen som jag kantade med innertyg från kapuschongen (som jag inte ska använda).

Har inte hunnit prova den sen den blev färdig, för Maja hann somna innan... Misstänker att öppningen kanske är lite för vid, men då får hon ha en fuskpolo på sig så funkar det nog. Enda nackdelen är att jackan inte är rak nertill, utan den går upp lite i sidorna, vilket kommer att göra att Majas fötter förmodligen kommer utanför. Men än så länge är det inte kallt, och med ullstrumpor, raggisar och benvärmare ska det funka ändå!

Blev så inspirerad av alla duktiga härinne, och känner mig stolt över mitt verk :) Är inte så jätteduktig vid symaskinen, men det här var lätt! Kan kanske fixa en bild i helgen, om någon vill se.
Av liw
Vad duktig du är!!!
Själv provade jag sambons jacka härom dan med hopp om att den skulle räcka till, men icke... men när jag däremot kopplade isär fleecefodret från ytterjackan så gick det jättebra. Det var tydligen lite större och dessutom lite töjbart. Så jag har nästan en bärjacka jag med :-)
Användarens profilbild
Av frida
Jaa bild! Kul när man kan fixa så där.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Instämmer med övriga talare!
Klart vi vill se bild!!!!
Av Sussi med Maja
Jag ska fixa bild, men det blir först i morgon. Måste ha hjälp av dottern, är helt kass med kameran och datorn... :oops: och hon är borta ikväll. Men i morgon kväll borde det finnas en bild här.
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
Är i sy-planerings-tagen :idea: - kommer att få låna en förhoppningsvis fungerande symaskin till helgen :lol: ...och letar ideer till bärarjacka. Lyckades du ta nå´n bild??? Funkade jackan bra?
Av Sussi med Maja
Jo, det fanns en bild under fotografier, men jag hittar den inte nu. Du kan iofs se den här: http://www.familjeliv.se/krypin/sussi_m_7/galleri.php
Jag har inte använt den :oops: det är så svårt, för att inte säga omöjligt, att få på den när jag är själv hemma. Och jag känner mig lite som ringaren i Notredam... :)
Av Sussi med Maja
tinaw skrev:Jag tyckte den såg fin ut!
Tack! :)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Såg jättefin ut!

Får man inspektera IRL på tisdag?
Av Sussi med Maja
Ja, jag kan ta med den OM jag kommer... Maken måste jobba så jag vet inte vart jag ska göra av 7- och 9-åringen... Om det löser sig kommer vi. Och om Maja är helt frisk, hon är jätteförkyld nu, jag tänker främst på Emil....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?