- mån dec 19, 2005 21:28
Jag ska kapa en av mina stackars långsjalar, hur ska jag vika? Samlat var Diddeldis svar, vad tycker du?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Sannasmamma skrev:Jag ska kapa en av mina stackars långsjalar, hur ska jag vika? Samlat var Diddeldis svar, vad tycker du?Jag köpte en sjal i japan som är perfekt för att bära japanskt (Den är gjord i ett väldigt tunnt tyg och den här vikningen blir nog ganska så bylsig i "långsjalstyg" *funderar*)...men jag är urusel på att förklara + att jag precis nu måste städa (svärmor är på ingång från Arlanda) .
Sannasmamma skrev:Fast så tokigt beskrivet var det nog inte. Ska klura lite, saxen kommer fram först imån.Kan svammla lite till (uppmuntrad av ditt beröm...)
luxia skrev:Blir det en tvilling?japp, vill du ha en rosarandigsjal
Sannasmamma skrev:Vete sjutton, men något behöver jag ju. Eller så är det min sambo som behöver, och han vill säkert inte ha en rosarandig. Ena dagen är han helt emot ringsjalar, och andra dagen frågar han varför vi inte har en (när jag går ut och han behöver gå ner i källaren och leta julpapper tillsammans med Sten). Jaja, det löser sig väl så småningom.luxia skrev:Blir det en tvilling?japp, vill du ha en rosarandigsjal
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?