Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
diddeldi skrev:vem är det som ska dö? :D
:lol: :lol: :lol:
Ja, vem står på tur att falla för Sannasmammas bila (läs sax)?
Sannasmamma skrev:Jag ska kapa en av mina stackars långsjalar, hur ska jag vika? Samlat var Diddeldis svar, vad tycker du?
Jag köpte en sjal i japan som är perfekt för att bära japanskt (Den är gjord i ett väldigt tunnt tyg och den här vikningen blir nog ganska så bylsig i "långsjalstyg" *funderar*)...men jag är urusel på att förklara + att jag precis nu måste städa (svärmor är på ingång från Arlanda) .

Snabbt: Tyget viks på längden, mitten (lagom bredd runt 20-25 cm) sen tillbaka och tillbaka igen...det där blev ingen klok på :roll: :oops:

Hmm, Pma mig, så skickar jag mitt nummer om det är jättebråttom, ska försöka få ihop en vettig förklaring framöver....
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Fast så tokigt beskrivet var det nog inte. Ska klura lite, saxen kommer fram först imån.
Användarens profilbild
Av miriel
Sannasmamma skrev:Fast så tokigt beskrivet var det nog inte. Ska klura lite, saxen kommer fram först imån.
Kan svammla lite till (uppmuntrad av ditt beröm...)

Mitten ska (när man använder sjalen) vara bort från halsen (på bäraren).

Vecken blir då en mysig påse för barnet, rejält att sitta på och lätt att dra till stor sittyta.
Det vikta håller ihop och ger ett bra stöd för bäraren. Här är bilder på sjalen jag köpte:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Man knyter den här, men om du tänker dig ringar där knuten är och har dem på ryggen. :D

Ska fota min egen när jag hittar tid...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
ska det vara sex lager tyg så går det kanske inte med hoppisen, det nblir nog för knöggligt.. men jag ska prova och se!
Användarens profilbild
Av miriel
Sannasmamma skrev:ska det vara sex lager tyg så går det kanske inte med hoppisen, det nblir nog för knöggligt.. men jag ska prova och se!
Lycka till! :D Väntar med spänning på resultatet, eller någon annan supervikning. :D
Användarens profilbild
Av naimiez
Se min vikning under sy själv kanske....har sytt Hoppiz så......
Av luxia
Blir det en tvilling?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
luxia skrev:Blir det en tvilling?
japp, vill du ha en rosarandigsjal :shock:
Av luxia
Sannasmamma skrev:
luxia skrev:Blir det en tvilling?
japp, vill du ha en rosarandigsjal :shock:
Vete sjutton, men något behöver jag ju. Eller så är det min sambo som behöver, och han vill säkert inte ha en rosarandig. Ena dagen är han helt emot ringsjalar, och andra dagen frågar han varför vi inte har en (när jag går ut och han behöver gå ner i källaren och leta julpapper tillsammans med Sten). Jaja, det löser sig väl så småningom.
Användarens profilbild
Av annikar
Sannasmamma skrev:den dumma lille
Å, ska min gamla lille dö nu :cry:

Närå, min hoppis dehli ringsjal är det skönaste som finns, så det blir nog bra :wink:

Vill se bild sen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?