- ons jan 23, 2008 16:20
Ja, det var meningen att detta bara skulle bli en provtröja för lite olika nya sömmar, kantband i stretch och för att testa om mitt egenritade mönster skulle funka. Så, därför använde jag en av min mans t-shirtar som material. Han är så lång och det är mer än en t-shirt som ratas efter bara några tvättar för att den har blivit för kort. Provtröja alltså, fast, det blev ju tillräckligt bra för att hamna i byrålådan bland Ellens andra kläder!!
Vi har en liknande tröja i tunnaste t-shirtsmaterial som var toppen när det var varmt och soligt förra sommaren, då använde vi den som solskyddströja. Den börjar dock bli lite för liten, så vi behöver en ny...

Måste ju bara lägga in en bild på hur den RIKTIGA blev också. Här fick jag till det med rynket bättre, men så skippade jag rullfållen.

Åsså en detalj på tyget. Planen är att jag ska sy något åt mig sjävl som matchar, kan bara inte komma på vad...

//Kaja
Vi har en liknande tröja i tunnaste t-shirtsmaterial som var toppen när det var varmt och soligt förra sommaren, då använde vi den som solskyddströja. Den börjar dock bli lite för liten, så vi behöver en ny...

Måste ju bara lägga in en bild på hur den RIKTIGA blev också. Här fick jag till det med rynket bättre, men så skippade jag rullfållen.

Åsså en detalj på tyget. Planen är att jag ska sy något åt mig sjävl som matchar, kan bara inte komma på vad...

//Kaja
Senast redigerad av Kaja den ons jan 23, 2008 23:55, redigerad totalt 1 gånger.