Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, det var meningen att detta bara skulle bli en provtröja för lite olika nya sömmar, kantband i stretch och för att testa om mitt egenritade mönster skulle funka. Så, därför använde jag en av min mans t-shirtar som material. Han är så lång och det är mer än en t-shirt som ratas efter bara några tvättar för att den har blivit för kort. Provtröja alltså, fast, det blev ju tillräckligt bra för att hamna i byrålådan bland Ellens andra kläder!!

Vi har en liknande tröja i tunnaste t-shirtsmaterial som var toppen när det var varmt och soligt förra sommaren, då använde vi den som solskyddströja. Den börjar dock bli lite för liten, så vi behöver en ny...

Bild

Måste ju bara lägga in en bild på hur den RIKTIGA blev också. Här fick jag till det med rynket bättre, men så skippade jag rullfållen.
Bild

Åsså en detalj på tyget. Planen är att jag ska sy något åt mig sjävl som matchar, kan bara inte komma på vad...

Bild

//Kaja
Senast redigerad av Kaja den ons jan 23, 2008 23:55, redigerad totalt 1 gånger.
Av Sia
Den ser jättesköööön ut!
Och söt, fint med det rosa kantbandet i halslinningen.
Användarens profilbild
Av Hello
Tänk om alla prov man gör blev så lyckade!!
Användarens profilbild
Av Droppen
Finfin! :P
Användarens profilbild
Av Fryle
Kaja skrev: Vi har en liknande tröja i tunnaste t-shirtsmaterial som var toppen när det var varmt och soligt förra sommaren, då använde vi den som solskyddströja. Den börjar dock bli lite för liten, så vi behöver en ny...
Jasså, det var ni som hade solen förra sommaren, här var den inte alls...

Jättefin tröja, snyggt med färgat kantband och jag gillar den krusade nederkanten (som säker heter något särskilt).
Användarens profilbild
Av Kaja
Fryle skrev:
Kaja skrev: Vi har en liknande tröja i tunnaste t-shirtsmaterial som var toppen när det var varmt och soligt förra sommaren, då använde vi den som solskyddströja. Den börjar dock bli lite för liten, så vi behöver en ny...
Jasså, det var ni som hade solen förra sommaren, här var den inte alls...

Jättefin tröja, snyggt med färgat kantband och jag gillar den krusade nederkanten (som säker heter något särskilt).
Nja. Vi fick åka utomlands för att se den 8)

Rullfåll är den tekniska benämningen på fållen, men jag har kört med max på diffrentialen och hängt i tyget så att nu blev det en krullfåll i stället. Med flerfärgad broder-tråd.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
Nu finns det en bild i trådstarten på hur tröjan i det FINA tyget blev också. Jösses vad kul detta var, gissar på att det blir fler i samma modell. Jag har ett rödprickigt tyg som bara BER om att få bli tunika....

//Kaja
Av eamane
Både provtröjan och den riktiga blev jättefina!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?