- sön jan 20, 2008 10:48
inspirerad av ikeas STORA laddhylla gör jag just nu en egen variant. så länge tänkte jag klä kartong med tyg. vi får se hur det funkar
. Tror mannen vill ha den i trä i slutändan ( och visst, det är snyggare men JAG kan inte det 
lite innan bilder, undertidenbilder i väntan på slutbilden
Material:
kartong

grenuttag med av o påknapp

+ tyg av något slag
halvfärdig

tejpad

resultat
okej.
skulle i efterhand kanske gjort den smalare (sedd i telefonens långsidors håll) för det får ju plats lladdare o dy både uppe o nere o sååå homla mycket grejer att ladda har vi inte

jag har inte strukit tyget, kklistret blev inte bra, syns igenom osv, ser amatörmässigt gjord ut men ändå är jag nöjd
men bänken den skulle stå på visade sig få för lite plats över på så vi gjorde en helt annan lösning

lite innan bilder, undertidenbilder i väntan på slutbilden

Material:
kartong

grenuttag med av o påknapp

+ tyg av något slag
halvfärdig

tejpad

resultat
okej.
skulle i efterhand kanske gjort den smalare (sedd i telefonens långsidors håll) för det får ju plats lladdare o dy både uppe o nere o sååå homla mycket grejer att ladda har vi inte

jag har inte strukit tyget, kklistret blev inte bra, syns igenom osv, ser amatörmässigt gjord ut men ändå är jag nöjd

men bänken den skulle stå på visade sig få för lite plats över på så vi gjorde en helt annan lösning

Senast redigerad av aspen den sön jan 20, 2008 21:38, redigerad totalt 2 gång.
Stor 03, Liten 05
tränar på engelska. kom in o läs och kommentera
www.englishforchange.wordpress.com
tränar på engelska. kom in o läs och kommentera

www.englishforchange.wordpress.com