Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
inspirerad av ikeas STORA laddhylla gör jag just nu en egen variant. så länge tänkte jag klä kartong med tyg. vi får se hur det funkar :-) . Tror mannen vill ha den i trä i slutändan ( och visst, det är snyggare men JAG kan inte det ;-)

lite innan bilder, undertidenbilder i väntan på slutbilden ;-)

Material:

kartong
Bild
grenuttag med av o påknapp
Bild

+ tyg av något slag

halvfärdig
Bild
tejpad
Bild

resultat

okej.
skulle i efterhand kanske gjort den smalare (sedd i telefonens långsidors håll) för det får ju plats lladdare o dy både uppe o nere o sååå homla mycket grejer att ladda har vi inte
Bild
Bild
Bild

jag har inte strukit tyget, kklistret blev inte bra, syns igenom osv, ser amatörmässigt gjord ut men ändå är jag nöjd :-)

men bänken den skulle stå på visade sig få för lite plats över på så vi gjorde en helt annan lösning ;-)
Senast redigerad av aspen den sön jan 20, 2008 21:38, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Bina
:hmm: spännande :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
Nu vart jag nyfiken! spännande att se vad det ska bli
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det där förstod jag ingenting av så jag vill se färdig bild sen.
Användarens profilbild
Av Plinga
Eh... fattar inte heller nåt... Väntar på resultatet!
Användarens profilbild
Av a-k
Katja77 skrev:Eh... fattar inte heller nåt... Väntar på resultatet!

:iagree: :eld:
Användarens profilbild
Av Hello
a-k skrev:
Katja77 skrev:Eh... fattar inte heller nåt... Väntar på resultatet!
:iagree: :eld:
:iagree:
Skynda dig och gör färdigt!!
Användarens profilbild
Av amöba
Nu känner jag mig som värsta glädjedödaren... Förlåt! :oops: Men har du tänkt linda ihop sladdar och förvara dem där i lådan tillsammans med kontaktgrejen? I så fall har du skapat en brandfara... Allrahelst om du gör lådan i papper och tyg, är jag rädd.

Jag hoppas att jag har fel och följer tråden med spänning för att se om någon vet bättre än jag. Jag gillar tanken på sladdförvaring själv, men har inte vågat mig på nåt av rädsla för brandfaran.
Användarens profilbild
Av aspen
amöba skrev:Nu känner jag mig som värsta glädjedödaren... Förlåt! :oops: Men har du tänkt linda ihop sladdar och förvara dem där i lådan tillsammans med kontaktgrejen? I så fall har du skapat en brandfara... Allrahelst om du gör lådan i papper och tyg, är jag rädd.

Jag hoppas att jag har fel och följer tråden med spänning för att se om någon vet bättre än jag. Jag gillar tanken på sladdförvaring själv, men har inte vågat mig på nåt av rädsla för brandfaran.
detta är den jag gör liknande av. Förutom materialet blir det ju ganska lika samma tycker jag.

men jag har oxå hörtd et innan, att det kan vara brandfara...men ikea säljer väl inte sånt som kan vara farligt?

Bild
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det ska bli spännande att se resultatet
Användarens profilbild
Av Bina
hmm skall den bara stå sådär då? Fattar verkligen inte vitsen men kul är det att se den utvecklas :D
Användarens profilbild
Av vovvemor
Bina skrev:hmm skall den bara stå sådär då? Fattar verkligen inte vitsen men kul är det att se den utvecklas :D
:D :iagree:
Användarens profilbild
Av amöba
annelie skrev:men jag har oxå hörtd et innan, att det kan vara brandfara...men ikea säljer väl inte sånt som kan vara farligt?
Joo, det gör de, fast de är bra på att ta bort sånt som visat sig vara farligt. T.ex fick de väl göra om värmeljusen eftersom de kunde börja tokbrinna om man ställde flera värmeljus intill varandra. Men en såndär elgrej borde ju vara kollad innan, tycker jag. Ska bli spännande att se vad du knåpar ihop! Allt som kan gömma sladdar är välkommet! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?